recht op korting!

Hallo allemaal,

Ik zat net es even te denken en ik vind eigenlijk dat wij vrouwen recht zouden moeten hebben op korting bij de drogisterijen.
Elke maand halen we daar weer kilo's foliumzuurtablettjes, een aantal testen en uiteindelijk (helaas) tot nu toe steeds weer ob's en/of maandverband!! En daarbij dan natuurlijk wat chocola en ander troostvoer.
Vinden jullie dat nu ook niet? Dan beloven we dat we bij dezelfde drogisterij ook onze zwitsal zullen halen wanneer het eindelijk gelukt is om zwanger te worden en te blijven!!
Zoals jullie merken verveel ik me op dit moment een beetje en wordt ik dan wat cynisch omdat het deze maand niet gelukt is om zwanger te worden.
Ik zou natuurlijk met liefde van die heerlijke zwitsal zeepjes etc. aanschaffen zonder korting wanneer ik zwanger zou zijn... Maar ik weet zeker dat dat nog komen gaat!! En dan zal ik alle schappen leegkopen hahaha....

Tot later maar weer.
Kus Ineke

hahahaha wel cynisch maar je schrijft ook heel grappig. Ik heb dat ook hoor als ik in de supermarkt loop en al die pampers en zwitsal zie staan denk ik; wanneer mag ik daar eens stil gaan staan? Die korting....mmm dat vind ik helemaal geen slecht idee hoor. Ach ja heb jij een drogist of apotheek ooit wel eens failliet zien gaan? hahaha ik niet....

Maar je bent zeker niet de enige die zo denkt en het liefst inderdaad op een lekkere cynische manier!!

liefs Costa

Juist ja, een soort van groothandel waar je alles in grote partijen koopt! En als je 20 stempeltjes hebt mag je iets uitzoeken voor een mooi bedrag....

mmmmmm

Hoi,

Is een goed idee van die drogisterij! Ik doe mee! Zal even een lijstje maken:

Laten we beginnen met een zwangerschapstest.

Moet even denken over de rest. Luiers zijn handig, maar ook gewoon deo en shampoo.
Man, we kunnen schatrijk worden!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan