recht op korting!

He Costa,

Het ligt volgens mij aan de site hoor want bij mij heeft hij ook kuren...
Wil je die verschirkkelijke fotó's wel weghalen???? Zo verleidelijk...zucht....
Gelukkig mogen we in ieder geval wel chocola tijdens een zwangerschap eten!! En ervoor ook natuurlijk. Was het maar een gegeven dat dit goed zou zijn voor de vruchtbaarheid. Kunnen we daar voor het gemak niet van uit gaan? Ga ik gelijk nog even shoppen...

Doei Ineke

Nee, ik krijg die plaatjes niet weg. Tippex geprobeerd maar nee, helaas....
Die crisp vind ik minder, gewoon de pure witte...mmmmm kan me er misselijk aan eten zo 1x per maand.

Was de paracetamol al genoemd? Ik heb onnoemelijke koppijn!!! Vaak na mijn menstruatie!! aarrghhh echt kl....

ga zo gewoon me bed weer in denk ik. Die puntmutsjes houden gewoon een vette houseparty daarbinnen in me hoofd joh. pffff.

X costa

Arme costa,

Natuurlijk horen de paracetamol er ook bij. Ellendige mutsten ook. Ik zal ze bij deze bij je vandaan sturen hoor en dat ze maar een tijdje ergens anders gaan overwinteren ofzo!! Wij willen ze hier niet meer zien de rest van het jaar en het begin van volgend jaar. Of niet dan.

Sterkte hoor, morgen gaat het vast wel weer wat beter en neem nog een stukje chocola...

Kus Ineke

Arme costa,

Natuurlijk horen de paracetamol er ook bij. Ellendige mutsten ook. Ik zal ze bij deze bij je vandaan sturen hoor en dat ze maar een tijdje ergens anders gaan overwinteren ofzo!! Wij willen ze hier niet meer zien de rest van het jaar en het begin van volgend jaar. Of niet dan.

Sterkte hoor, morgen gaat het vast wel weer wat beter en neem nog een stukje chocola...

Kus Ineke

GAAAAAAAAAAAAAAP!! Zo dat hielp wel. Ben net wakker. Raar gedroomd ook nog. Nu komt het allerergste:

IK HEB GEEN CHOCOLA IN HUIS!!!!!!!!!

help??

die heerlijk witte sabbelchoco....
het water loopt me in de mond....
waaaaahhhhh
wat een chocolisten zijn we toch he? hihi
zometeen inderdaad maar fe shoppen en mezelf voor de gek houden dat dit goed voor de vruchtbaarheid is.

x Costa

Weet je waar je het vruchtbaarst van wordt? Kinder, je weet wel die kleine reepjes of die heerlijke repen met vulling van het merk Kinder dus. Wit met oranje. Je moet ze wel kennen en het moet wel werken!!!
En dan krijg je van cote d'or een meisje en van m&m's jongetjes...nu slaat de fantasie wel erg door niet? In ieder geval wordt je van chocola vrolijker en raak je dus ook meer in 'klus-stemming', dus feitelijk werkt het dus echt wel!!!

Suc6, ga weer een rijtje tegels leggen...zucht. ben er flauw van en krijg nu al spierpijn...

Ineke

Een groepskorting op pretecho's , meiden opschieten dan kunnen we over 3 a 4 maanden gezellig met z'n allen voor een echo.

Kus

Miep

( ik kan wel zingen zo blij ben ik)

He Miep,

Zing er maar lekker op los hoor!!! Voor die pretecho doe ik ook mee, ook zonder korting!! Wanneer het deze maand gaat lukken ben ik dus 6 weken zwanger wanneer we op vakantie gaan, en ik mocht met 7 weken komen voor een echo!!! Dan wordt dat dus met 9 weken ofzo. Jammer...maar mijn vakantie zeg ik daar niet voor op!! Hebben we het zo aan toe. Heerlijk 2 weken KROATIE!!! Wie weet onze laatste vakantie met ons tweeen, of toch al met ons drieeen??
In mei kwamen we ook met ons drieen terug van vakantie..helaas weten jullie hoe dat is afgelopen.

Doei Ineke

Terug
Bovenaan