A
Anoniem
Guest
Hallo. Mijn zoontje is nu bijna 4 maanden (van 12 juli) en het begint me nu een beetje op te vallen dat ie zijn rechterarmpje bijna niet gebruikt. Als hij aan het spelen is in de box of zo, doet ie alles met zijn linkerarmpje, en zijn rechter hangt er zomaar aan de zijkant bij. Hij beweegt zijn handje wel maar het armpje gaat niet in de lucht zeg maar..
Vanochtend had ik voor het eerst zijn babygym gepakt voor hem,.. Nou dat was dolle pret, maar ook weer alleen met zijn linkerarmpje.. Zijn rechter blijft dan gewoon op het boxkleed liggen..
Wat denken jullie? Zou ik daar voor de zekerheid maar even mee langs de dokter gaan? Of is het normaal dat ze eerst het ene en dan het andere armpje "onder controle hebben"?
Gr. Anne-Marie
Vanochtend had ik voor het eerst zijn babygym gepakt voor hem,.. Nou dat was dolle pret, maar ook weer alleen met zijn linkerarmpje.. Zijn rechter blijft dan gewoon op het boxkleed liggen..
Wat denken jullie? Zou ik daar voor de zekerheid maar even mee langs de dokter gaan? Of is het normaal dat ze eerst het ene en dan het andere armpje "onder controle hebben"?
Gr. Anne-Marie