recordpoging

A

Anoniem

Guest
Nou meiden

zoals hierboven aangegeven heb ik negatief getest. negatiever kan volgens mij niet.
daar had ik me al een beetje op voorbereid dus dat verdriet is niet zo heel groot.
iik maak me wel ongerust want mijn lijf wil echt niet ongi worden. en daar baal ik van. het enige wat je kan doen is afwachten
je kunt dan niet eens door met de volgende ronde!!!!!!!!!

ik ga maar tarwekiemoliecapsules halen in de hoop dat die in ieder geval mijn cyclus verkort. en ik ga dit weekend borrelen met mijn man (ik word dan eerder ongi als ik wat drink dus hopelijk werkt het dit keer ook) al denk ik dat niet want mijn lijf is echt grappig (not).

ook hebben we besloten om lekker een vliegvakantie te boeken. eerst wilden we niet zo ver weg want ja je weet maar nooit...................... nu hebben we zoiets van je kunt niet je hele leven stil zetten. wie weet hoe lang het nog duurt.
en als ik niet ongi wordt dan zal dat best wel eens lang gaan duren.

tessje
nog 17 dagen voordat ik je record gebroken heb. nou bereid je maar voor want ik denk dat dit wel eens heel lang gaat duren.
ik heb een tante (zus van mijn moeder) en die was op haar 29ste al in de overgang. Ik grap ook altijd dat ik al volop in de overgang zit (veel zweten overdag en `snachts "opvliegers") etc. hopelijk gaat dit geen waarheid worden  ojee ojee????????

nou lieve meiden, een dikke knuffel aan allen die dat nodig hebben en bedankt voor alle steun
groetjes een niet zo heel erg verdrietige maar wel balende mayo

balen zeg,

je gaat toch zo hopen he!!!

eneh lekker doen hoor zon reisje. heerlijk. k zit zelf ff een weekendje weg uit te zoeken lekker luxe! even weg en nergens anders aan denken dan een mijn mannetje!!

liefs en niet dronken worden HE!!!!!!!!!!!

gerdine

Hoi Mayo.

Balen van je negatieve test! En balen dat het erop lijkt dat je een record gaat neerzetten. Hoop van harte dat je het niet gaat halen en dat je snel ongesteld wordt!!! geniet van je weekendje weg!!!

gr, cee

Hey Mayo,

Misschien doe ik wel lekker met je mee!!
Bij mij niks te bekennen hoor,ppfffffff!Mijn nod was gister!
Maar ik zou zeker een vakantie boeken hoor,even lekker ontspannen! En wie weet kom je wel zwanger terug!Weet niet wanneer je wil gaan?zomervakantie?Hoop toch wel dat je eerder zwanger bent dan!!

Succes,

En pak maar een lekker borrel in het weekend,doe ik ook,haha

Groetjes wendy

Hey!

Ik sta nog steeds voor hoor mayo met 41 dagen ! :)
Maar leuk vind ik het niet, in het begin dacht ik nog het komt wel, maar nu weet ik dat niet zo zeker meer.
Maar ik ga gewoon een zomervakantie boeken naar China of Canada en dan zien we wel, net wat je zegt het leven gaat door. En mocht ik dan zwanger zijn (let's hope so) is dat alleen maar mooi.

Sterkte verder!

Hoi Marjolein,

Wat ontzettend balen dat je test negatief was :( Ik had echt meer voor je gehoopt.

Tja, ik gun het je niet dat je mijn record inhaalt, ik vond het vreselijk en ik ben nu al benauwd voor deze ronde. Zou het weer zo lang gaan duren?

Voel je helemaal niets nu? Ik had nog wel dat ik de zo om de avond echt ongesteldheidspijn in mijn buik en rug had. Net alsof ik ongesteld ging worden, maar er kwam niets.

Ik ben ook toen ik ongesteld werd begonnen met tarwekiemolie. Ik hoop dat het helpt!

Nou, ik hoop dat je snel óf ongesteld wordt óf een positieve test krijgt want deze onzekerheid is echt vreselijk, he?!

Groetjes, Tessje.

Ps. Dat reisje is een gaaf idee! Mag ik niet mee ofzo???? hahahahahahahaha
Trouwens, als je het gezellig vindt om te mailen dan moet je het maar zeggen...geef ik mijn e-mailadres door!

he marjo en tessje,
Ik hoop dat jullie cyclussen korter worden, want nu moeten jullie helemaal lang wachten.
Ik zit nu in mijn 2e ronde, ik heb ook een cyclus van 36 a 37 dagen, beetje jammer maar ja kan der ook niks aan doen.
Nu moet ik wachten tot 28 maart, ik heb ook voor het eerst getemd, en vond het in het begin wel vervelend maar nu gaat het wel. Is wel een duidelijke verhoging te zien dus ben benieuwd!!!!hihi
waarneer is jullie nod? kusjes sas

hoi tessje (en andere meiden)

ik voel wel van alles, tess.
lage rugpijn, mijn  tepels doen erg zeer, zo af en toe krampen in mijn buik oh ja het genante  ik heb veel meer afscheiding.ahahahgahghag ik word er nerveus van. iedere keer denk ik dat ik voel dat ik ongi ben, ga je naar de wc heb je alleen maar afscheiding. erg leuk.
ik ben alvast maar tmet tarwekiemolie begonnen, (ik dacht anders moet ik wachten tot ik een ons weeg)
ik ben ook maar begonnen met tempen. ik weet het een vertekend beeld krijg ik want vandaag is dag 38 maar js. temp: 37,2 (hoog geloof ik) leuk: begeeft de baterij van mijn thermometer het, moet ik vandaag weer een batterij halen en ik moet al zoveel doen vandaag!

ik heb met mezelf afgesproken dat als ik op dag 50 zit dat ik dan naar de dokter ga voor een bloedtest of zo. schoonzusje heeft ook te weinig hormonen in haar bloed. zij was ook al 11 weken zwanger toen ze de blodtest bij de dokter dee. wel lekker ben je meteen die 12 weken door, kun je het vande daken roepen
ik hoop dat het eerder komt.
je komt echt geen steek verder. ieder krampje juich ik toe
tja iemand vroeg naar mijn nod..... donderdag 9 maart.

hee tess je mag van mij wel mee op vakantie hoor!!!!!! gezellig
mijn mailadres is: marcenmarjolein@home.nl
mijn hubbie heet dus marc.

nou meiden good luck en hopelijk komen die duivels snel
groetjes marjolein

Terug
Bovenaan