recordpoging

oh tess daarmee bedoel ik te zeggen dat ik het gezellig vind om met je te mailen!

Hey Mayo,

Volgens mij heb ik ook een aardig record. Ik zit nu op 76 dagen niet ongesteld . Het vervelende is dat ook helemaal niets voel. Laatst had ik wat krampen, maar die waren na een paar uur weer weg. Maandag moet ik toch naar de dokter en dan zal ik er eens naar vragen. Ik hoop dat jij wel snel ongesteld wordt.

Succes!
Groetjes,
sept16

oh jee beste sept
dat is balen zeg. ik hoop dat ik dat niet ga halen.(en ik  maar klagen sorry)

ga je een bloedtest vragen??
waar heb jij verder allemaal last van, ik heb toch wel wat "kwaaltjes". vooral heb ik veel last van de afscheiding  sorry! maar heb jij dat ook???

nou veel succes bij ha en laat even weten wat hij/zij gezegd gedaan heeft,
ik duim voor je dat je snel ongi wordt
groetjes mayo

he mayo, bij mij duurde het ook maar bij de 1e voordat de test eens positief werd, werd er niet goed van hij was pas na een dikke 11 dagen positief na 3 testen verder ofzo, dus ik heb goede hoop voor je nog... hoop dat de bloedtest positief uitpakt, kan misschien zijn dat jou hcg waarde heel weinig is...
ben je vast ook niet misselijk nu???
ik duim voor je liefs marloes

hoi mamaloes

nou ik ben vandaag 7 dagen overtijd dus toch binnenkort maar eens testen. ik ben inderdaad niet echt mimsselijk maar wel rommelende buik, zere tepels en veel sorry afscheiding, en lage rugpijn.
ik hoop dat ik snel ongi wordt of een goede test heb over een aantal dagen. zoalng de duivels uitblijven.....
bedankt voor je reactie en jij veel succes bij je volgende ronde (3) geloof ik he?
wat duurt dat wachten lang he!!!!
groetjes mayo
ps hopelijk schiet het bij jou wel lekker op!

hoi hoi,

wat ik vergeten was: 37,2 (was het toch?) is vergeleken bij mij best hoog. ik zit op 36.6 gemiddeld....jammer dat je niet weet wat normaal je temp is.....dus maar weer afwachten .

wat is het toch eigenlijk ellendig om te proberen zwanger te worden......

Groetjes, Tessje.

Hallo Mayo,

Ben nieuw hier, maar ben ook al aardig bezig het record te breken. Zit op 64 dagen, voel niets en heb alleen maar negatieve testen (4x). Wordt er krankjorum van.

tijs

Jeetje Tijs, wat vreselijk voor je! Ik werd al gek na 52 dagen! Maar ja, je kan niet anders dan afwachten, he. Dus op een gegeven moment kan je ook niet anders dan je erbij neerleggen, tenminste, dat had ik. Ik werd na dag 45 een stuk rustiger gelukkig....

Ik hoop dat je snel ongesteld wordt!

Groetjes, Tessje.

Terug
Bovenaan