red bull

ik kreeg net ineens zin in red bull en heb een blijkje gekocht maar toen ik dus thuis kwam bedacht ik me ineens of t niet slecht is voor je kindje ??
ik heb m nog niet open gemaakt hihi wil eerst ff weten of t geen kwaad kan omdat het een energie drank is
heb net op google gezocht maar kan niets vinden misschien weet een van jullie het ????
 
Vraag je vriendin Loentje maar... nee, maar ik denk dat het NIET goed is. In sommige landen kun je red bull al niet meer kopen de in de supermarkt, ik zou het niet doen.
 
Aangezien er ontzettend veel cafeine in zit zou ik het niet aanraden. Ik zou m lekker dicht laten staan.

Ik heb ook af en toe de neiging om red bull te kopen omdat ik er trek in heb, maar dan bedenk ik me ineens dat er wel heel veel cafeine in zit.

Groetjes Fanny
 
MELOENTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waar slaat dat in hemels naam nou weer op ??
dat gezeik over t feit dat loentje en ik volgens jullie hartsvriendinnen zijn was toch ook afgelopen ????????

 
Ik heb gelezen in ouders van Nu dat je beter geen red bull kan drinken, aangezien er bepaalde onnatuurlijke stoffen inzitten. Dus liever niet! Maar zoals met zoveel dingen geldt als je het maar niet té veel drinkt. Eentje zal echt geen kwaad kunnen.
 
Terug
Bovenaan