red bull

Dus jij bent zo naïef dat je denkt dat als één persoon schrijft: "En nu is het afgelopen", dat dan 3 miljoen bezoekers zich daaraan gaan houden???
 
Ik heb vorig jaar voor red bull gewerkt, en er zit net zo veel cafeine in 1 blikje, als in 2 kopjes koffie of een grote beker. Dussss je kan het drinken maar met mate, de baby kan er ook wat drukker van worden maar je moet ook niet vergeten het is een energy drankje. Verder zit er taurine in 0,4% dat is dus ook niet heel veel. Ik durf er nog wel een te drinken en dat doe ik ook wel eens. Ook al ben ik nu 30 weken zwanger. Sterkte en veel succes. Groetjes Saab
 
Hee anoniem denk jij nou echt dat je je voor drie miljoen mag uitspreken, ga ff ergens anders lopen gal bakken. Ik kan zelf een bericht en of een reacktie typen, daar heb ik jou niet voor nodig.
S.
 
erg vervelend die anoniem,vindt het zo jammer dat ze hun gal alleen anoniem spugen.loentje is niks vergeleken bij anoniem.zal wel flink last van haar hormonen hebben,of gefrustreerd om dat het zwanger worden maar niet wil lukken,last van afgunst zeker.veel geplaagd vroeger,en nu durft ze eindelijk ook eens haar mond open te doen,weet ik veel..........maar zielig is het zeker,dat moet gewoon pijn doen!
 
Terug
Bovenaan