Redressiehelm?!

Hoi Lilian

Eindelijk iemand die er ook zo over denkt heb een keer gereageert op het ouderforum over de helm nou dat heb ik geweten ook en iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ie doet maar daar zit er een en die neemt dus echt geen helm en wat is nou een jaar op een mensen leven.
ik ben superblij dat ik het heb gedaan mijn vriend wilde het ook niet maar ach ik ben de baas hahahaha..
 
weet je wat ook nog makkelijk is van die helm als ze gaan leren zitten en ze vallen om nou mijn zoon had nooit last van zijn hoofd hij viel lekker zacht met dat koppie..
 
Hallo allemaal,

Nou, allemaal bedankt voor jullie tips adviezen. Ik ben naar het ziekenhuis geweest en daar begrepen ze me tenminste wel. We hadden met ons gezinnetje al flink wat mee gemaakt met onze kleine man! Dus dit was de druppel die de emmer deed over lopen. Maar zijn afplatting is flink minder geworden doordat we zelf veel met hem hebben gedaan. Door onder andere zijligkussens en nog veel meer. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen vinden dat ik me aanstel, maar dan moeten ze misschien ook de verdere achtergrond ook eens een beetje weten. Ik wil hier mee absoluut niemand aanvallen, maar dat wilde ik gewoon even kwijt.

Groetjes Ingrid
 

Hoi hoi

Ik heb een zoon van 5 met een enorm scheef achterhoofd!!!!......heeft een megadeuk aan zn linkerkant.....

Ik ben er niet trots op (mmmm...ja nu na 5 jaar wel want t hoort bij mijn schatje...hihihi)......maar er is ons nooit verteld over helmpjes ed.

Hij had eczeem en allerlei allergieen en miss is daardoor de aandacht voor zn scheve koppie wat verzwakt.


Maar goed.....hij is dus nu 5......is enorm slim..en sociaal....en mooi...(uiteraard..hihihi).......

Ik snap dat als je al heeeel veel hebt meegemaakt dat dit echt ff TE veel kan zijn.

En het trok dus al aardig bij???......nou, mooi toch!!


Niet moeilijk doen dan....ze begonnen nu wel over mn dochters hoofd...dat ie aan de achterkant afgeplat was...tja...maar ze slaapt op dr zij.....(links en rechts...)



heeee......succes verder
 
hoi.
mijn zoontje nu bijna 6 maanden, had ook last van een voorkeurshouding.
ben er mee naar een ostiopaat geweest en door zijn behandelingen hoeft bram nou geen helmpje meer op.
ben naar tilburg geweest en inoverleg met hun, hebben we de ostiopaat afgewacht en succes.
brams scheve hoofdje is bijna weg getrokken.

maak eens een afspraak. ben er super tevrede over.

gr anneloes en bram
 
Hoi,
Wij moeten volgende week ook   naar het sofia voor een redressiehelm, mijn zoontje nu 5 maanden heeft ook het kiss-syndroom en loop daar voor bij een manueel therapeut. Ik vindt het helemaal niet zielig voor hem want wat ik zieliger vindt is als hij straks op de basisschool zit en hij wordt gepest met zijn hoofd. daarom doen wij de helm hij heeft een zeer forse afplatting en zijn oortjes staaan ook niet helemaal meer gelijk.Het is juist goed dat deze hulpmiddelen er zijn ook al is mijn zoontje een twijfelgeval doen we het toch.

Groetjes Angelique
 
Terug
Bovenaan