Redressiehelm

A

Anoniem

Guest
Mijn zoontje van net 7 maanden heeft een redressiehelm, omdat hij een afgeplat achterhoofd heeft. Zijn er meer babies hier die dat hebben?

hoi

Als ik het goed heb, hebben ze dat onderwerp hier al een keer eerder gehad maar een tijdje geleden,
als je het wil lezen moet je even zoeken.

Ik ken het zelf niet maar heb er in mijn   omgeving verschillende reacties overgehoord.
mijn zoontje had een voorkeurshouding en toen hij 2weken oud was kon je het al zien ik heb toen fysio gehad hier thuis en toen is het echt helemaal overgegaan.

heel veel succes groetjes   mascha

we hebben hier ook een mannetje met een plat achterhoofdje. Hij heeft ie sinds ie 2 maanden is fysio voor. We zijn nu 4 maanden verder en het gaat heel goed. Hij hoeft geen helmpje. Een vriendin van mij heeft wel een kindje met een helmpje, dat kindje is ultra blij ook als ie zijn helmpje op heeft. Het gaat heel goed en zijn schedeltje vormt heel goed.

hi

mijn dochter heeft een helmpje en ook de oudste heeft er een gehad.
ze hebben er totaal geen problemen mee (gehad) en bij de oudste is het stukken verbeterd, de jongste draagt hem sinds 3,5 week en we zien al verbetering.

zie ook www.redressiehelm.tk

groetjes

hier een foto van ons mannetje. Hij heeft de helm gekregen toen hij vijfenhalve maand oud was. Nu draagt hij hem al anderhalve maand. Gaat best goed hoor. Hij heeft behoorlijk wat drukplekjes, maar met veel beplakken van de helm, komen we een heel end. Hij had een afplatting, van 125%...is erg veel, maar we zien nu al duidelijk verschil. Over twee weekjes, gaan we naar het ziekenhuis en word er een nieuwe meting gedaan. Ben erg benieuwd.

groetjes manon

Zo, al vanaf 5,5 maand, das mooi op tijd. Ons mannetje heeft vanaf 10 weken al fysio, maar het verbeterde niet echt, toen hij 6,5 maand was heeft hij het helmpje gekregen. Hij had 114% geloof ik.

Krijg een foutmelding  als ik foto wil plaatsen, dan maar een hyperlink:  Redressiehelm

Met de zoekoptie kon ik niets vinden over dit onderwerp?

Nog een foto, bij het aanmeten gemaakt
Helmpje

oeps een beetje groot! Sorry, jammer dat ik het bericht niet meer aan kan passen

Terug
Bovenaan