Reflux?? Kriebel ??

Hebben jullie ervaring met reflux

Maike geeft veel melk terug zelf twee uur na een fles Drinkt gulzig, heeft last van krampjes, bellen blazen,

Nu kan het dus ook van de krampjes komen dus twijfel twijfel

En ze duwt ook vaak haar gezicht tegen mij schouder aan en gaat dan van links naar rechts of ze een soort kriebels?? Heeft
Herkend iemand dat?

Een tweede is net zo onzeker en aanmodderen als een eerste ... Jeetje wat kan je daar onzeker van zijn en over twijfelen zeg

Reflux zou kunnen...maar ook van gulzig drinken kunnen ze spugen.
Misschien eens een andere fles gebruiken?

Hier sinds een week ook veel spugen, bellen blazen en krampjes. Zat zelf te denken aan tandjes, aangezien hij ook sinds een week graag op mn vinger bijt en alles in zn mond probeert te stoppen. Maargoed, weet het dus ook niet,
jbpm hier gebruikt, krijgt ie nog meer krampjes van helaas.
Sterkte, hopelijk gaat het snel over.

erg he hahaha denk je dat je wat "ervaring" hebt, zo zie je alle kindjes zijn anders, doen anders en je laat je toch weer van de wijs brengen soms

nou vanmiddag konden we bij de KA terecht, daar waren we toch al onder controle vanwege dismatuur, dus gewoon gebeld ... en ja hoor we konden drie uur later al komen

wat blijkt daar Maike is in 2 weken niets aangekomen of gegroeid, ze heeft ons verhaal gehoord (krampen, winden, melk terug geven lange tijd erna ook nog, bellen, slikken, alleen lang slapen bij mama op de arm etc), nu moeten we toch weer beginnen met jbpm want dat hiel wel iets, moeten het minimaal een week geven 3 dagen is te kort.... (wij starten met 1 schepje in een fles) de krampjes heeft ze nu toch dus dat is ff doorzetten

we hebben ook zantac gekregen maar dat is uit voorzorg omdat we anders weer een week verder zijn, volgende week terug om te wegen omdat ze wel moet aankomen.....

Tips die we meekregen maar wat we al deden
- bedje schuin
- even rechtop houden
- rustig laten drinken (we hebben nu de s-fles dr brown ook geprobeerd)
- laten boeren
- jbpm gebruiken en dan langer dan 3 dagen
-

Dat bewegen met het hoofd van links naar rechts tegen mijn borst/schouder doet onze zoon ook! ik vraag me ook af wat het is, hij heeft geen reflux maar wel soms nog krampjes. Ik dacht misschien dat hij jeuk heeft, hij heeft namelijk wel berg op zijn hoofd. Of misschien is hij dan moe?

Terug
Bovenaan