Reflux?? Kriebel ??

@bibi nou succes... moet bekennen vind het wel afzien hoor.... ze kan er zo van huilen, gelukkig lacht ze ook en brabbelt ze ook wel .... ff doorbijten, want ze geeft echt bijna geen melk meer terug...

Anders even contact opnemen met de kinderarts..er is namelijk nog een andere voeding die wel dik wordt maar dan in de maag pas en die niet op basis van jbm is. Ow hoe heet dit ook alweer...
Moest ik halen bij de apotheek. Kon alleen geloof ik niet met medicatie (maar weet niet of je de zantac echt nodig bent) dus vandaar hier nooit geprobeerd.

Ik ga even denken... Misschien is dat straks nog het proberen waard als de krampen te erg worden

Hey
Ik ken dat met het hoofd heen en weer schuren wel (maar is dat niet omdat ze moe is?) Lisa spuugt neit heel veel, soms heeft ze dagen dat er iets meer terug komt maar vrijwel nooit hele golven of behoorlijke mondjes.
had toruwens je heeeeeeeeeeeeele lange mail gelezen, daardoor geen tijd meer gehad om te reageren, dacht doe ik later wel maar nu ben ik hem kwijt :eek:
x

Terug
Bovenaan