Reflux of iets anders?

Zou je alsjeblieft willen laten weten wat er uit is gekomen bij de kinderarts?
Onze dochter heeft ook reflux en ik herken serieus het hele lijstje?. Eng gewoon!!
Sommige dingen van het lijstje heb ik gewoon gezien als iets van de leeftijd/ontwikkeling, zoals het schoppen met haar beentjes.
Nogmaals: ben erg benieuwd naar de uitkomst.
 
Ik zal het zeker laten weten!
Ik dacht eerst dat het schoppen met de beentjes iets was dat hij deed uit plezier.. Maar daarna viel het me op dat hij eigenlijk vrijwel heel de dag ligt te schoppen met zn benen. Alleen als hij rustig ligt te slapen of te drinken liggen ze stil 
 
Bedankt voor jullie reacties! We blijven voor nu op deze voeding en de zelfde hoeveelheid jbpm. Tot dat de kinderarts eventueel iets anders adviseert. Het is ook zo tegen strijdig allemaal. De ha zei eerst AR voeding,  zijn assistent zij weer hero en op het cb zeggen ze weer zelf jbpm toevoegen. Alle dingen die we toegepast hebben is in overleg geweest. We zitten nu ruim 2 weken aan jbpm. 
 
Fijn dat je naar een kinderarts kan. Hier groeide hij boven de curve met zn kma (nog steeds). Kma heeft zoveel verschillende klachten en uit zich bij elk kindje weer anders.
Kan natuurlijk ook wat anders zijn. Ik hoop dat jullie snel de oorzaak vinden.
 
Zoals beloofd hier wat de kinderarts zei: We zijn vandaag bij de kinderarts geweest! Voor nu denkt hij gewoon aan reflux en we hebben medicijnen gekregen tegen her zure. Ook hebben we zakjes gekregen om hem beter te laten poepen (dat was weer iets nieuws de afgelopen weken, weinig ontlasting) en hij dacht dat de wittw tong misschien te maken had met spruw dus ook daar hebben we wat voor gekregen. Hij dacht voor nu niet aan een eventuele koemelkallergie omdat hij wel goed groeit. Hij is nu 3 maanden en weegt 6020 gram en is 62,8 cm. Hij zakt wel wat af van de +1 lijn en gaat nu naar het gemiddelde kwa groei. We moeten nu 2 weken afwachten om te kijken of het wat afneemt met de medicatie die we hebben gehad. Mocht dit niet het geval zijn gaat hij verder kijken en eventueel voeding voor koemelkallergie te proberen. We gaan het dus nog zien! 
 
Terug
Bovenaan