<p>Hi, Ik moet even m’n verhaal kwijt en ben benieuwd naar ervaringen.</p><p>Mijn dochtertje is bijna 10 weken oud. Al vrij snel na de kraamweek kreeg ze last van buikkramp. Haar overdag in haar bedje laten slapen lukte niet, maar dat vonden we ook niet gek voor zo’n kleintje. Dus lekker veel bij ons geslapen.</p><p>De buikkramp leek echter steeds erger te worden. Ze wilde alleen nog maar slapen in de draagzak en ook die slaapjes werden regelmatig onderbroken door gigantische kramp. Heel haar lijfje trok dan samen en ze kronkelde dan van de pijn. Oorverdovend gekrijs was ook aanwezig.</p><p>De osteopaat vroeg zich af of het wellicht verborgen reflux was. Ik twijfelde en ben in overleg met het CB op Omneo flesvoeding over gegaan. Dit gebruikt ze nu 3 weken, maar ik zie nog geen effect.</p><p>Dingen die ik bij haar zie: schrale wangetjes, veel huilen, hard buikje, overstrekken, met beentjes trappelen, overdag niet goed kunnen slapen (behalve in de draagzak, daar maakt ze lange rukken in als het even meezit), af en toe zuur ruiken, kokhalzen, vaak de hik, vaak haar tong uitsteken en ik hoor haar vaak slikken. ‘s Nachts lukt het haar wél om in haar bedje te slapen, om de een of andere reden… </p><p>Afgelopen week bij de jeugdarts van het CB heb ik mijn verhaal gedaan en zij zei dat er maar een huisbezoek moest plaatsvinden om te kijken of ik ergens aan de rust en regelmaat kon werken, omdat mijn dochter wellicht zoveel huilde door oververmoeidheid. Furieus was ik. Gezegd dat ik waarneem dat mijn kind pijn heeft en niet alleen te moe is. Toen begon ze over Nutriton. Dus dat voegen we nu toe aan haar flesjes. Ik hoop dat het resultaat geeft, maar ben huiverig. Nu al 2 dagen gebruikt en nog steeds een gekronkel tot en met…</p><p> Mocht je iets in mijn verhaal herkennen: als je tips hebt, graag!!</p>