Hoihoi,
Wat vervelend. Ik herken het allemaal.
Ik heb een zoontje van nu 7,5 maand. Met ongeveer 7 weken lag hij in zijn wiegje en leek het of hij stikte hij overstrekte en haalde geen adem. Hij slikte blijkbaar zijn maagzuur weer weg. Was vreselijk om te zien en hing natuurlijk gelijk met een arts aan de telefoon. Hij bleek verborgen reflux te hebben en kreeg uiteindelijk medicijnen. Die werkte echt super en konden we toen hij 3 maanden was al afbouwen.
maar de krampjes en slecht slapen bleef helaas.
Na heeeeeel veel zeuren bij de kinderarts in het ziekenhuis van 2 tot 4 maanden mochten we uiteindelijk Pepti gaan proberen. Eerste fles ging gelijk super heel rustig drinken en na 2 dagen waren alle krampjes weg. Wij gebruiken nog steeds pepti.
Maar het slechte slapen bleef helaas. 2 weken geleden had hij weer zo veel pijn als het maagzuur omhoog kwam. Bleek zijn slokdarm geïrriteerd door het zuur. Kinderarts gebeld en mocht gelukkig gelijk weer medicijnen komen halen. Nu met de Pepti en de medicijnen tegelijk hebben we echt een tevreden kindje. Maar hebben dus echt mega lopen tobben.
mij twijfelde ook op dagen dat het iets beter ging en dacht ik ja laat maar ik zeur vast. Maar volg alsjeblieft je moeder gevoel op de dagen dat het wel erg is! Moeder gevoel zegt zo veel meer dan wat andere zeggen!