Reflux

Een bezoekje aan een osteopaat of fysio kan hierbij ook helpen . Zijvoeden en op de zij laten slapen . Na het voeden minstens 30 min omhoog houden zodat de voeding echt tijd heeft om in het maagje te komen. 
Overal waar ze liggen 30 cm omhoog zetten, je kindje niet vouwen als een banaan (krom uitgelegd) als je knuffelt maar het buikje recht houden zodat het maagje niet kan overlopen  , Johannes broodpitmeel bij flesvoeding. 
Bij sommige helpt het om ze in te bakeren ?‍♀️
 
Wat mijn baby boy geholpen heeft :

Overstappen naar Kruidvat Extra Care H.A. speciale voeding tegen krampjes en moeizame ontlasting. Gelijk merkbare verbetering! 
Philips avent natural fles met antikramp ventiel. 
Pauzes tijdens de voeding, even een paar seconde eruit, zodat hij goed kan wegslikken. 
Als ik merk dat hij zijn voeding minder goed weg krijgt, laat ik hem een boertje doen. Dat lucht op! Daarna drinkt hij weer beter. Na de voeding ook weer een boertje, zodat er geen lucht in de weg zit om de voeding door te laten stromen. 
Een warm badje voor de nacht zodat het darmstelsel ontspant, daarna voorverwarmde kleertjes aan en in een voorverwarmd bedje (ik gebruik er een rug verwarmer voor, is een soort mat, maar met kruik ook goed te doen)

Allemaal kleine dingetjes die heel effectief zijn, het proberen waard  ?
 
Terug
Bovenaan