Reflux

[quote quote=10334273]Reflux is eigenlijk altijd een symptoom van iets anders, bijvoorbeeld allergie of slechte drinktechniek (tongriem te kort bv). Is daar al naar gekeken? JBM is achterhaald advies, de dikke voeding blijft juist langer in de slokdarm en geeft vaak krampen.[/quote]
We hebben al een afspraak staan inderdaad (tongriempje is dag na bevalling al geklieft)

[quote quote=10334350]Mijn zoontje had het eerste jaar pepti gecombineerd met johannesbrood maar had eigenlijk geen last van de bijwerkingen[/quote]
Thnxx

[quote quote=10334364] We hebben al een afspraak staan inderdaad (tongriempje is dag na bevalling al geklieft)[/quote]
Fijn! Heb je nog nazorg gehad na het klieven? Merk je dat het drinken sindsdien beter gaat? Soms zie je toch nog opnieuw een tekort riempje na klieven en moet de behandeling herhaald worden. 

Sorry, had week na de bevalling gelezen. Dag na de bevalling zul je waarschijnlijk weinig verschil merken. Wat fijn dat het zo snel al gebeurd is. 

Ja, hier zowel positieve als negatieve ervaringen! Postief: Reflux werd inderdaad minder. Negatief: spontaan compleet geobstipeerd, van 3x per dag ontlasting naar 5 dagen geen en heel veel krampjes. Dus echt geen ideale combi. En bovendien; het doet niks bij afgekolfde borstvoeding he? Ik heb er nooit een goede balans in weten te vinden helaas, maar mijn zoontje had dan wel extreme reflux. 

Wij gebruiken jbpm als papje, voor of na de borstvoeding. Ze hoeft er maar een paar hapjes van te hebben. Het heeft volgens ons wel effect. Ik merk dat het papje prettiger werkt dan door de melk heendoen en via fles geven. -ik geef nog borstvoeding-. Wij merken dat onze dochter er beter op reageert.

Terug
Bovenaan