Reflux

Ik heb ook 1 filmpje gemaakt vandaag en maandag ga ik naar het cb en laat ik het zien.

Probeer haar nu meer rechtop te voeden en erna even rechtop zitten. Ook haar matras heb ik geprobeerd omhoog te leggen. Hopen dat het helpt.

Misschien rare vraag maar ik heb het idee dat het snachts heel veel minder is. Is dat bij jullie kindjes ook zo? Of is het dan geen reflux.. zo onzeker word je er van, je voelt dat er iets niet goed is maar je weet het ook niet meer pff! ?
 
Hier helaas ook een boefje met verborgen reflux.
Begon na 6 weken en bij de osteopaat! Kind schreeuwde en krijste het uit overstrekken geschakeld met CB toen overgegaan op A.R. werd nog erger. Sliep overdag 1 uurtje en de nacht gelukkig door omdat hij dood op was.
Op advies van kinderarts A.R. + gewone nutrilon dit mengen en vloeibare omeprazol toe dienen
Daarnaast alles scheef staan en nu met 6 maand nog steeds onder controle maar gaat gelukkig wat beter✌

Dus zeker bellen! Doen wat je gevoel je in geeft!
 
Begrijp de onzekerheid. Daar heb ik zelf ook last van aangezien ik geen ervaring met kinderen heb en al helemaal niet medisch geschoold ben.
Soms merk ik snachts wel dat hij last heeft van reflux. Dan word hij onrustig en maakt geluidjes, maar andere nachten hoor ik er helemaal niets van.
Wel lees ik hier allemaal berichten van baby’s die doorslapen.... hij is 11 weekjes en heeft nu net afgelopen twee nachten eens doorgeslapen tot half 6. Weet niet hoe dat met je dochtertje verloopt.
Hoeveel weekjes is ze eigenlijk?
 
Inderdaad hier hetzelfde. Eerste kindje en echt 0,0 ervaring/verstand. Mijn dochter komt snachts altijd rond drie uur.. nog lang niet doorslapen maar ze is pas 6 weken. Dus dat komt nog wel!
 
Inderdaad hier hetzelfde. Eerste kindje en echt 0,0 ervaring/verstand. Mijn dochter komt snachts altijd rond drie uur.. nog lang niet doorslapen maar ze is pas 6 weken. Dus dat komt nog wel!
 
Ook hier een kleintje met reflux. Mijn verloskundige vroeg naar hoe de spuugjes eruit zagen. En hier is dat vaak transparant slijm met witte melkvlokjes er in. Niet meer melk. Een teken dat het al een beetje verteerd is, en dus idd terug komt vanuit het maagje. Misschien heb je daar iets aan. Cb nam me niet serieus, dus naar verloskundige en daarna de huisarts geweest. Nu aan de slag met johannesbroodpitmeel, en sowieso hielden we haar al zoveel mogelijk rechtop met zo min mogelijk bewegen tijdens en na de voeding. Met de draagzak als mijn beste vriend ? Pittig he? Succes en sterkte!
 
Terug
Bovenaan