Reflux

Ja ik denk het wel, bij ons werd er nooit meegekeken, alleen korte onderzoekjes van hooguit een half uurtje. Dan zien ze nog niets hoor. Pas bij die observatie, meteen de eerste dag met de eerste voeding in het ziekenhuis zagen ze wat er gebeurde. Toen we de volgende dag weer bij de kleine kwamen kwam er ook meteen een zaalarts vertellen dat mijn zoontje toch echt wel heel veel last had van de reflux en dat ze dat niet hadden verwacht. Toen dacht ik achteraf ook of ze dat niet eerder hadden kunnen doen. Maar ja ze zijn nogal nalatig hoor als je het mij vraagt. Als je niet op je strepen gaat staan wordt je toch snel weggestuurd.
Maar goed ik weet nu wel wat ik anders kan doen bij de volgende zwangerschap en baby, dokters aanvallen! Haha ;-)

mijn jongste dochter had verborgen reflux.
ik had continu het idee dat er wat met haar aan de hand was, maar het heeft helaas 3 maanden moeten duren voordat we eindelijk naar een kinderarts mochten. daar kwamen we erachter dat ze kiss syndroom had, astmatische bronchitis en verborgen reflux.
diezelfde dag nog de medicijnen opgehaald maar ben diezelfde dag ook begonnen met nutrix in de fles doen. gelijk de eerste fles die ze kreegt, deed al wonderen! mijn kleine meid huilde minder, had minder last van zuur ( aleiyah slikte alles de hele tijd weer in maar ik zag het aan de vieze gezichten die ze trok) en werd een vrolijkere meid!
de medicijnen heeft mijn dochter al met al niet gekregen omdat ze het zo goed deed op de nutrix.

ik zou zeggen: ga je gevoel achterna! en als je huisarts je wilt afschepen, eis je een verwijsbrief. dan moet hij hem geven. bel gelijk naar de kinderarts en laat het even nakijken.

liefs do

Terug
Bovenaan