Je verhaal hield me bezig en ik zat het nog eens na te lezen. Als je kleintje blijft huilen tijdens een voeding, kan een lactatiekundige helpen, ik heb er veel aan gehad! Ze kunnen ook vaker om kleine beetjes voeding komen als troost…
Als je je kindje weglegt, heb je dan het idee dat er maagsappen oid dergelijks omhoog komen? Hoesten, proesten, kokhalzen, vol klinken?
Mijn dochter heeft verborgen reflux (inmiddels 4 maanden) en huilde ook tijdens de voedingen en liet zich ook niet wegleggen…er zijn nog veel meer kenmerken/symptomen dus schrik niet hier van. Ik werd getipt door een vriendin en toen waren we al 8 weken aan het sukkelen. Vandaar dat ik er toch. Oor gekozen heb het je toe te sturen, ik had deze tip graag eerder gehad ? Mocht je het vermoeden hebben dat dit een rol speelt, lees je goed in, houd alles bij ( slaapjes, voedingen, dat wat je ziet gebeuren) en meld het bij je huisarts/cb. Die zijn soms heel afhoudend met dit soort dingen maar laat je niet ontmoedigen als je echt denkt dat dit speelt!