Regeldag?

Bij verborgen reflux spugen kindjes niets uit, maar slikken ze het juist terug zodra het omhoog komt. Vandaar de term ‘verborgen’. Gelukkig drinken de meeste kindjes wel heel goed en komen ze gewoon aan!

Het hoeft ook zeker niet aan de orde te zijn ;-)

Mijn dochter sliep ook echt 2 weken aan een stuk door in de nacht, maar ze kreeg nog wel een voeding tussendoor. Sinds gisteren na het voeden wilt ze in de middag niet in haar bedje. Eerst op de borst en wanneer we haar in bedje leggen dan is ze meteen wakker en krijsen :(
Wat kan dat zijn? Terwijl ze daarvoor echt prima in haar bedje sliep

Heb je het idee dat ze moeite heeft met het verwerken van haar voeding? Ben je onlangs meer gaan geven? Hoor je haar bijv. slikken of kreunen?
Het kan zijn dat ze bijv. last heeft van terugkomende voeding en daarom niet op haar rug wil liggen..
Maar dat zijn uiteraard speculaties! Er kunnen natuurlijk meerdere dingen spelen.

Mijn dochter is even oud en ik herken het. Overdag drama met slapen alleen op mij, en als ik haar neerleg is ze wakker. Snachts gaat prima komt 1x tegen de ochtend aan.
Ik ga er maar vanuit dat het er ik hoort, misschien een regeldag en er komt al snel een sprongetje aan dus misschien een combi van beiden? In ieder geval sterkte!

Terug
Bovenaan