[quote quote=10392577]Kan jouw werkgever het niet alvast aan het uwv doorgeven? Via de werkgevers portal van het uwv, iemand moet daar toegang tot hebben, kan je het al indienen. Dat is wat ik zelf ook wel eens doe voor medewerkers Dan is het in ieder geval bij het uwv bekend en komt het later wel in jullie systemen.[/quote]
Ik weet niet hoe het precies werkt bij ons.. het enige wat ik weet is dat we een bedrijf zijn die uit meerdere kleine bedrijfjes/locaties bestaat.. volgens mij gaat het dus via mijn manager naar zijn manager en die regelt dat dan ofzo.. maar.. mijn manager kan niet bij zijn mail/contacten etcetera. Doordat het systeem plat ligt..
Als ze wel gewoon bij die portal kunnen snap ik niet waarom ze het niet willen regelen.
Ik ga in ieder geval nog een keer mailen naar het bedrijf.. als daar niks uit komt ga ik kijken of mijn verloskundige kan helpen hier mee.. als dat geen optie is dan neem ik denk ik contact op met het hoofdkantoor..
Ik wil alleen op goede voet blijven want ik heb het daar erg naar mijn zin, durf dus ook niet zo goed de discussie aan te gaan
Dank in ieder geval voor jou/jullie hulp..