Onze kleine is overdag heel onrustig. 's nachts slaapt ze gelukkig goed. ze wil niet slapen overdag, in bed.... ik heb al van alles geprobeerd. vandaag heb ik ze zelfs 3/4 u laten huilen omdat ik zeker wist dat ze moe was maar ze gaat niet slapen. inmiddels was het 2,5 uur geleden na de voeding dus uit bed, aan de borst en na één borst valt ze in slaap en kan ik haar zo in bed leggen (meestal wordt ze dan weer wakker). eigenlijk wil ik dat ze wakker in bed gaat en dan in slaap valt. ik heb ze vandaag ook 3 uur in de draagdoek gehad en dan slaapt ze non-stop.
de regelmaat is lastig in te voeren met nog 2 kleintjes, van en naar school, ophalen bij vriendinnetjes enz...
na de laatste voeding accepteert ze wel dat ze in de wieg gelegd wordt en gaat dan lekker slapen
hebben jullie een idee of hoe doen jullie kindjes het? hoe draait de kleine mee in het ritme?
groetjes
de regelmaat is lastig in te voeren met nog 2 kleintjes, van en naar school, ophalen bij vriendinnetjes enz...
na de laatste voeding accepteert ze wel dat ze in de wieg gelegd wordt en gaat dan lekker slapen
hebben jullie een idee of hoe doen jullie kindjes het? hoe draait de kleine mee in het ritme?
groetjes