Regelmatige Cyclus maar nog niet zwanger

Zelfs als je optimaal vruchtbaar bent, dan is de kans op een zwangerschap elke maand maar 20 of 25%. Echt een kleine kans dus. Ik snap wel dat het frustrerend is hoor dat het nog niet is gelukt, maar geef het nog wat tijd 

Frusterend is het wanneer de wens groot is en het niet meteen lukt. Als je toch de garantie zou hebben dat je na zoveel maanden zwanger zou zijn, dan zou het zoveel minder erg zijn. Ik had hetzelfde en elke maand was een teleurstelling. Belachelijk want ik was na 5 maanden zwanger, dus dat is helemaal niet zo lang. Ik ben toen begonnen met ovulatietesten en meteen daarna zwanger. Eerst de goedkope vd kruitvat en wanneer ik dacht te ovalueren deed ik een clearblue test. Die geeft heel duidelijk een smiley aan. Heeft hier dus meteen effect gehad. 

Alle dames hier, bedankt!! Zo herkenbaar en ZO fijn om te lezen... belachelijk dat je als 29 jarige de bevestiging van een forum af moet halen maar je geest gaat soms zo met je aan de wandel... 
Ik ben nu in een ronde met de Clearblue test bezig, die met 4 + vruchtbare dagen. Ben benieuwd ??❤️ 

in ieder geval nogmaals, bedankt!!! 

Terug
Bovenaan