Regenlaarzen vallen steeds uit, wie heeft de oplossing?

<p>Hoi!</p><p>Mijn kleine jongen van 1,5 jaar is gek op spelen in plassen. <br />Ik heb 2 verschillende laarsjes gekocht (van de Hema) en helaas vallen ze allebei steeds uit. <br />Ook heeft hij moeite om op deze laarsjes te lopen. <br /><br />Ik heb extra sokken geprobeerd, maar die zakken in de laars af.<br /><br />Nu zie ik heel veel positieve berichten over de Bergstein laarzen maar deze zijn bijna 40 EUR. <br /><br />Nu vraag ik mij af of jullie misschien deze problemen ook hebben en hoe jullie deze hebben opgelost?<br />En zijn de Bergstein laarzen hun geld waard? <br /><br />Ik zou het zonde vinden om 3 paar laarzen te hebben die mijn kleine alle 3 steeds verliest en niet aan kan. <br /><br />Alvast bedankt!</p>
 
Ik ben zelf erg positief over de Bergstein laarzen. Ze zijn heerlijk soepel. Of ze je probleem van het uitvallen van de laarzen zullen verhelpen weet ik niet.
Bij mijn dochter passen ze heel goed omdat ze vrij dikke kuiten heeft en de laarzen van Bergstein daar vrij ruim vallen. Voor jouw zoon zou dat juist misschien een probleem zijn.
Weet je waarom ze uitvallen?
Ik heb ze zelf 2e hands gekocht, er is veel aanbod. En mochten ze toch niet goed zitten ben je ze ook zo weer kwijt, ze zijn 2e hands erg gewild. Dus misschien dat dat een optie is om te proberen?
 
Zijn de laarsjes te wijd waardoor ze uit vallen? Ik heb laarsjes van Scapino, die zijn vrij smal. Hier nog nooit uit gevallen. Zelfs niet als ze eigenlijk nog net te groot waren. 
 
Hema laarzen vallen best groot! Misschien een maatje kleiner proberen?
Loopt je kindje nog maar pas, of al best lang? Mijn dochter kon de eerste 2 maanden nadat ze dr eerste stapjes zette ook niet goed overweg met laarsjes. Ze vielen uit of ze struikelde snel. Met meer loop ervaring ging het beter.
 
Mijn dochter loopt vanaf 12 maanden maar kon de eerste 2 maanden ook nog niet op laarsjes lopen. Ze viel steeds. Nu is ze 14.5 maand en loopt dus al een poosje en sinds een paar dagen kan ze eindelijk goed op de laarsjes lopen. Hema laarsjes vind ik erg fijne laarsjes, maar ze vallen idd wat ruim.
Bergstein zijn goede laarsjes, maar ik vind ze niet persé beter dan van een goedkoper merk. Druppies zijn ook fijn, maar ook niet goedkoop. Eerlijk gezegd vind ik persoonlijk Hema echt het fijnst, maar als ze nog maar net lopen, is op laarsjes lopen gewoon nog moeilijk. Dat moeten ze even leren.
 
Wij hebben bergstein laarzen. 
Zoontje heeft een hoge wreef, (past geen andere merken!) krijg de laarzen amper aan maar vallen wel uit als ik hem optil.. Dus denk niet dat het veel uit maakt...
 
Bedankt voor de tips!
Kleine loopt zo'n 4 maanden, misschien is het dan toch wennen?
Maat is goed, daar is geen twijfel over mogelijk. 

Ik ga denk ik morgen even langs de schoenenwinkel om de Bergstein laarzen te passen, en laat hem daar ook een stuk op lopen. 
Ik twijfel ook of de laarsjes met voering misschien wat beter passen. 

 
Terug
Bovenaan