Regenlaarzen vallen steeds uit, wie heeft de oplossing?

Hier ook bergstein laarzen. Ook al vanaf het moment dat ze loopt en dat ging altijd goed omdat ze zo soepel zijn. Ze sluiten niet aan bij der kuiten, maar daar heeft ze geen last van. Ze heeft nu net nieuwe en deze zijn nog een beetje ruim. Maar het er nu een wollen zooltje in en dikke antislip sokken en ze vallen niet uit.
 
Ik heb ook bergsteinlaarzen. Ik heb die met een bon gekocht, anders vind ik ze veel te duur. Ja zijn fijne en vooral ook mooie laarsjes. Ik denk niet dat ze houw probleem oplossen met het uitvallen. Ik denk ook zoals hierboven dat je beter naarvde scapino kunt gaan en dan de goedkopen van 6 of 7 euro. Weet ff niet uit mn hoofd. Die heeft mijn zoontje ook gehad en die zijn een stuk smaller!
 
Ik heb de bergstein laarsjes voor een tientje op MP gekocht. Mijn meisje is niet zo groot en haar voetjes ook niet, bij ons is maat 20 aan de bovenkant bijna strak, dus kan zomaar de oplossing van het probleem zijn. 
 
Sommige regenbroekjes hebben zo'n band aan de onderkant. Eigenlijk voor in de laars, over de voet. Mocht je die ook hebben, kun je die nog over de laars doen.
Hier positieve ervaring met de bergstein laarsjes, maar die heb ik gekregen dus ook nog geen andere geprobeerd. Al vallen ze in een draagzak oid wel uit, maar dan doen we schoentjes aan.
 
Hoi, 
Wij hebben ook Bergstein laarsjes, ik vind ze elke euro waard, en als je even zoekt en het in de gaten houd vind je er zo nu en dan een paar in de sale ergens. 
Ze lopen vele malen beter dan de reguliere plastic laarsjes, omdat ze van super buigzaam rubber zijn. 
Lekkere dikken sokken erin, extra zooltje desnoods. 
Hier een groot succes! 
 
Bedankt voor alle reacties! 
We hebben de Bergstein laarsjes in de winkel gepast en een stukje mee gelopen en ze vielen niet uit!
Ondanks dat ik ze best prijzig vind toch gekocht in combinatie met een wollen voetzooltje voor wat warmere voetjes. 


Vandaag heerlijk in het bos gewandeld en lekker gestampt in de plassen en modder. 
Wat loopt hij er goed op! En ze zijn niet 1 keer uitgevallen of af gezakt!
Heel blij dat ik ze toch gekocht heb. 
 
Ik heb een dochtertje met grote voeten en slanke kuiten. Ik vind bergstein laarzen erg goed voor jonge kinderen ivm het goed leren lopen en de soepele zolen die ze hebben. Bij mijn dochtertje vallen ze ondanks dat ze dus smal is nooit uit. Ik vind ze idd wel prijzig en ik koop daarom altijd (heeft nu haar 3de paar) een maat groter. In het begin heeft ze er dikke antislip sokken van falke in en als haar voeten weer wat gegroeit zijn met normale sokken, maillot, oid.
 
Mijn dochter heeft smalle voetjes, en doe een extra badstof zooltje in de scapino laarsjes. ik verwacht dat ze te groot of te wijd zijn bij je zoontje en hierdoor los je dat op. Ja valt zowieso groot met regenlaarsjes dus dat is ook logisch dan. En anders normale sokken en dan dikke sokken over de broek? Succes!
 
Terug
Bovenaan