quote: 1984Vlinder reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-06-2008 06:11:11&apos

);
Hoi Stippie82,
Ik herken jouw situatie helemaal: wij hebben ons voorgenomen in mei 2007 om in oktober 2008 te gaan trouwen en dan lekker lang er ver op huwelijksreis te gaan!
We hadden samen besloten om dan in juli 2008 te stoppen met de pil en voor het eggie te gaan.. dit konden we niet meer volhouden, omdat we een enorme kinderwens hadden en een stel ui onze omgeving al ruim 5 jaar bezig is in verwachting te raken, dat ik in januari al gestopt ben met de pil en we in mei voor het eggie zijn gegaan! en wat denk je:
IK BEN ZWANGER!!! in de eerste ronde al! en we zijn oh zo gelukkig!
Hoe we dit gaan doen met ons huwelijk en de reis: jurk beetje laten aanpassen en gaan met die banaan, al betekend dat ik ongeveer 26 weken zwanger ben als we het vliegtuig in stappen en ongeveer 30 a 31 als ik eruit kom!, ik heb de instelling: zwangerschap is geen ziekte hoor!
We zien wel hoe het lopen gaat, al ben ik ontzettend blij dat ik niet ongesteld zal worden etc...
Een verschil met jou: wij hebben de reis al geboekt en moeten dus ook een gedeelte betalen als we het annuleren (ondanks annuleringsverzekering), we zien dus wel wat het worden gaat, maar je zal echt de enige niet zijn die met een zwangere buik zou gaan vliegen!
Oh ja, waar ik heen ga, wil ik liever even voor me houden, misschien zijn er meelezers?! maar het is ver, warm en je hebt er ook nog prikken voor nodig!
Liefs Vlinder en succes met je beslissing!
Hoi Vlinder,
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe voel je je ?!
Bedankt voor je reactie.
Fijn dat er meer mensen over nadenken wanneer te stoppen met de pil en het maken van een reis. Dat je daarmee niet de zwangerschap kan plannen is logisch. Zo was het ook niet bedoeld in mijn 1e berichtje!
Daarom vind ik het ook wel moeilijk om te bedenken wanneer stop ik met de pil, wat als ik misselijk ben?? Normaal gesproken ben ik nooit ziek of misselijk, maar dat zegt misschien ook niets.
Groetjes.