rekening houden...?

Hey dames,

Tijdens eerste zwangerschap had ik een administratieve baan, dus geen belasting fysiek voor mijn lichaam.

Nu werk ik echter in een winkel waar nogal veel gesleept en gelopen moet worden.
Ik weet en voel eigenlijk niet (goed) aan wanneer het teveel is/zal zijn.

Heb vandaag enorm veel met redelijk zware dozen gesleept. Ben kapot als een hond, maar heb geen spierpijn of ergens anders pijn ofzo.

liefs

Hey heppy,

Heel herkenbaar, ik werk zelf ook in een winkel, nogwel 1 van de grootste parfumerie zaken van NL en loop dus ook heel wat af op een dag, ook het staan en tillen zullen mee gaan tellen in de toekomst......maar zolang alles nog kan, doe ik het gewoon! Ik denk dat je zelf best wel aan voelt wanneer je je grens bereikt hebt.
Goed je rust nemen in de pauzes en ff lekker gaan zitten......Ook is mij verteld dat je gewoon alles moet blijven doen zoals je deed maar ik zou wel een beetje oppassen met zware dozen/kratten tillen!

Geef op tijd aan wat je wel wil/kan doen!
Succes! Liefs Lynn.

Ja heb wel zware dozen gesleept vandaag. Maar dat doe ik normaal ook. En dit is niet iedere dag he!

Het ging prima, heb nergens last van gehad. Ja ben nu wel moe, maar dat zou ik ook zijn geweest als ik niet zwanger was.

Thnx

Lastig lijkt me dat maar zou zeker je pauzes goed nemen, en als t niet gaat geef je t aan aan je manager. Dan maar iets eerder vertellen maar dan krijg je wel begrip. Wie weet gaat het over n paar weken beter, en sta jij tot je zwangerschapsverlof lekker op de werkvloer! Elke zwangerschap en elke aanstaande mama is anders!!
Succes meid!

Hoi hip

Doe je wel voor zichtig ik doe alles rustig aan ff onder ons ik heb me sex leven ook even uit gesteld tot dat ik uit de risico fasen ben (of is dat raar) ????
Ik ben schoon maker van beroep dus best wel zwaar maar ik neem de TUD en alles wat ik niet kan of niet goed voel doe ik ook niet ook weten ze het niet ,,,
Nou meid suc6 knuff marei

Inderdaad rustig aan kijken wat je wel kan. soms merk je pas te laat dat je iets beter niet had kunnen doen. Dat is dan een leerpunt. Maar geef op tijd aan dat je iets niet kan.

@marie hier ook even geen seks. Dus echt niet raar dat je dat niet doet.

Ik ben leerkracht van groep 7/8 dus vele handen die mij helpen. Alleen de gymles over een tijdje lijkt me zwaar, maar dat zien we wel in de toekomst. Dan neemt een collega die les over en ik haar groep.

Hoi Heppie,

Niet al te zwaar tillen.... Verder kan je gewoon doen wat je altijd deed, je zit moet te wachten op rugklachten toch?

Marie, grappig dat je dat schijft. Je kindje zit veilig hoor vanbinnen ;-) maar kan ook zijn dat je gewoon geen zin hebt? Wij doen t in iedergeval gewoon wel hoor... Nu gaat het tenminste nog makkelijk haha, als je op het laatst loopt gaat t niet meer zo makkelijk en (dat had ik tenminste) als je bevallen bent heb je er even geen behoefte aan...

@evi, ja haha zo denken wij er ook over. Nu gaat het tenminste nog. Al ben ik wel voorzichtig. Ben dan toch bang voor wat bloedverlies.

En ja, zwaar werk. Ik werk in een verpleeghuis op een somatische afdeling. veel tillen dus.
heb er nu nog geen last van. En ik werk ook maar 18 uur in de week, dus is goed te overzien.

Terug
Bovenaan