rekening houden...?

MIjn man moest er wel weer helemaal aan wennen dat er weer iets in mijn buik groeit.

Maar dat was zo verholpen. Als je je er niet fijn bij voelt moet je het niet doen. En als er geen medische indicatie is om het niet te doen,,... waarom niet dan?

Gewoon lekker doen waar we ons goed bij voelen toch?

Ik werk ook maar 20 uurtjes in de week. Maar toch... dat gesleep af en toe. Denk wel dat er rekening mee word gehouden hoor, en ik kan zelf ja ook aan de bel trekken.

Heb mijn bazin wel al verteld hoe en wat.

Liefs

:) Wat goed Heppy dat je het al hebt vertelt. Groot gelijk!

@Peet, bij onze eerste zwangerschap nooit bloedverlies gehad. Het kan zijn dat je dan een adertje raakt ofzo he, maar dat zal de verloskundige ook wel zeggen denk ik... over het algemeen zit je kindje echt lekker veilig opgeborgen! :) En maar goed ook! Maar inderdaad, iedereen moet doen waar ze zich goed bij voelen!

Sommige mensen zijn echt gestoort hoor! Ik was 32 weken zwanger en toen vroeg iemand of ik even kon meehelpen om de piano te tillen :S:S:S:S dan ben je toch niet goed!

Tja, dat je bij mij niet veel zag, dat daar aan toe... maar ik heb toen wel even gezegd dat ik niet van plan was dat mijn baby die dag geboren zou worden! Dat gezicht hihi, nog steeds vermakelijk!

Ik werk 4 dagen en ongeveer 40 uur. Dus best veel en met kids, maar ik kan goed mijn grenzen aangeven haha!

Terug
Bovenaan