Relatie en huilende baby

Hoi,

Wat vervelend zeg zo'n huilende baby.

Je schrijft dat je tijdens de zwangerschap al problemen hebt gehad en dat het nu ook nog niet lekker loopt, mede door de baby. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat de baby haarfijn aanvoelt dat er spanningen zijn en daar ook op reageert. Dit is niet verwijtend naar jullie bedoelt hoor, want voor jullie is het hartstikke rot en vermoeiend en niet wat waar je van gedroomd hebt.

Mocht het niet iets lichamelijks zijn (dat zou ik eerst uitsluiten) dan zou je kunnen overwegen om de baby even uit te besteden, zodat jullie tot rust kunnen komen en het ook weer aan kunnen.

Heel veel sterkte ermee!
Groetjes junimama.

Hoi meiden,

Bedankt voor de vele reacties, vandaag was Thijmen aardig rustig dus hebben we onze accu's een beetje kunnen opladen maar sinds een uurtje ligt hij dus weer te krijsen! Ik heb de huisarts vandaag gesproken en als de voeding niet aanslaat krijgen we een verwijzing voor de kinderarts (gelukkig!!!!) De arts stelde ook voor om Thijmen een poosje op te laten nemen in het ziekenhuis zodat mijn man en ik op adem kunnen komen, dat is heel lief bedoeld maar mijn man en ik hebben liever dat naar de oorzaak van het vele huilen wordt gezocht dan dat we het probleem d.m.v. een opname voor ons uit schuiven. Ik hoor veel positieve reacties over Osteopaten dus wellicht dat we daar ook eens aan de bel kunnen trekken alleen moet ik nog uit zien te vinden of er eentje hier in de buurt zit maar daar komen we snel genoeg achter. Het doet mij in ieder geval goed jullie tips en ervaringen te lezen, daar kan ik wat mee!

Groetjes,

Puk

Terug
Bovenaan