Relatie met je partner na komst baby...

Op zich gaat het hier heel erg goed. Weinig stubbelingen en alles.

Nou moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik al een kind heb uit een eerdere relatie, dus mijn man en ik zijn ook niet anders gewend dan dat er een kind om ons heen is. Ik kan me voorstellen dat als je eerst met zn tweetjes was, dat het dan ook weer anders is.

Voorheen werkte ik 36 uur, maar nu heb ik ouderschapsverlof tot en met eind maart. Daarna ga ik weer voor 24 uur aan de slag.

Ik merk wel dat ik door het niet werken ook wel veranderd ben. Ik kan het soms opeens op mijn heupen krijgen. Dan heb ik het idee dat ik alleen maar bezig ben met het huishouden, de kinderen enz enz. Dan mopper ik ook weleens op mijn man hoor. Vaak ga ik dan even een avondje naar een vriendin ofzo, en dan  is het weer over.

Het is nu eenmaal zo dat je leven heel erg veranderd met een kindje. Wij proberen 's avonds, als de kinderen op bed liggen, echt tijd voor elkaar te maken. Omdat wij nu nog niet een weekeindje met zn tweetjes wegkunnen, omdat Eline ook nog bv krijgt. Maar 's avonds met een toastje lekker kleppen.

En wat ik ook wel doe, als ik me ga irriteren, is lekker een rondje hardlopen. Of met mijn oudste badmintonnen ofzo.

Terug
Bovenaan