relatie verbroken

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ik ben al heel lang niet meer op het forum geweest, wat ik erg jammer vind want ik vind het altijd heel leuk om alles te lezen.
de laatste tijd is erg chaotisch geweest voor mij en mijn gezin, mijn vriend en ik zijn namelijk uit elkaar, hij is namelijk alcoholist. dus ik heb vorige maand besloten om bij hem weg te gaan.
wat de moeilijkste beslissing ooit was, want hij is toch de vader van mijn kinderen. maar de situatie ging gewoon niet langer. hij heeft altijd veel gedronken zolang ik hem al ken, maar toen waren we jong dus dan let je daar niet zo op. maar het is eigenlijk alleen maar erger geworden.
mijn oudste is nu bijna vier en de jongste nu bijna een jaar. als hij niet heeft gedronken is hij hartstikke lief en gezellig, en hij houdt ook van de kinderen, maar zo gauw hij begint met drinken stopt hij niet meer. wat heel onverantwoord is tegenover de kinderen. hij doet ook nooit wat leuks met de kinderen, hij zit de hele dag op de bank tv te kijken en bier te drinken. en als ikhem dan eindelijk van de bank krijg om wat te gaan doen, moet hij altijd bier meenemen. dus dan loopt hij in de speeltuin met een blikje bier in z'n handen.
het ergste vind ik nog dat hij fouten maakt, en daardoor vertrouw ik hem niet meer met de kinderen. toen mijn jongste nog maar drie maanden was kwam ik terug van mijn werk,  toen vond ik haar op haar buik slapend op de grond.   hij lag te slapen op de bank en er stonden allemaal lege blikjes bier op de tafel. ik kreeg hem geeneens wakker, dus wie weet hoe lang ze daar helemaal alleen op de grond gelegen had.
dus uiteindelijk heb ik de stap genomen om bij hem weg te gaan, want ik heb hem al heel veel kansen gegeven, maar hij heeft er nooit wat mee gedaan. en het is beter voor mijn kinderen want die hebben zo ook geen goed voorbeeld.
het is wel erg moeilijk, je moet vanalles regelen, en je bent opeens alleen.
het is een heel lang verhaal geworden en het kan eigenlijk nog langer maar dat doe ik jullie niet aan. ik wou het gewoon even kwijt.
veel liefs steffie

He steffie, als het je oplucht mag je best het hele verhaal kwijt hoor! Niet ermee rond blijven lopen. (maar niet als je het liever voor jezelf houdt hoor)
Wat moedig van je om die stap te nemen. Veiligheid van je kinderen voorop!
Heeeeel veel sterkte ermee!
Liefs Nelleke

Jeetje meid dat is nogal een verhaal zeg.
Heel veel sterke de komende tijd en ik vind dat je er goed aan hebt gedaan om te kiezen voor jezelf en je kids.

Pauline

Oh ja en je verhaal is nooit te lang hier he, als je iets kwijt wilt, gooi je het lekker hier. Lucht vast op!

Hoi Steffie,

Ik vind het echt heeel moedig van je om bij hem weg te gaan!!!
Wat je schrijft over hem...mijn moederhart breekt als ik het lees.
Je kinderen hebben meer aan een toegewijde moeder dan aan een dronken vader en een moeder die niet goed in haar vel zit!
Je hebt de juiste stap genomen, onthoud dat, want er zullen best nog moeilijke momenten komen. De juiste stap voor je kinderen en voor jezelf!

Liefs,
Ellen

Hoi Steffie,
Wat goed dat je voor je kinderen en jezelf kiest! Vast geen makkelijke tijd voor je, maar je kunt het hier lekker van je af schrijven, vooral doen.
Sterkte!!
Groeten mv Thom

hey steffie,

Wat ontzettend vervelend dat het zo is gelopen.
Knap dat je toch die beslissing kon nemen.
Blijf wel van je kids genieten he!
Hoop dat al die ellende snel achter de rug is voor je!
Sterkte en succes!

Liefs Marisje

Hoi,

Wat een verhaal zeg! Ik wens je ontzettend veel sterkte toe voor de komende tijd. Je zult het hard nodig hebben, maar ondanks dat het een  moeilijke situatie  is en nog wel even zal blijven, vind ik het  heel moedig van je dat je deze  beslissing  genomen hebt.

Liefs Fonske.

Hoi hoi,

Je hebt de juiste beslissing genomen hoor!

Heel veel sterkte meid!

Groetjes, Marieke en Lyanne

Terug
Bovenaan