relatie verbroken

Kijk,.. Dat is nu een moeder met ballen!!
Wat ben jij een dappere mama..

Esmé mv Kay

Goed zo Steffie!

Je zal nu wel heel verdrietig zijn, maar bedenk wel: wat er ook gebeurt, jij en je kindje zijn het belangrijkst!
Je hebt heel goed gehandeld hoor! Knap van je dat je die stap hebt genomen.

Alcoholisten, daar kan je niet tegen vechten, dat verlies je altijd. Drank zal voor hen altijd op de eerste plaats komen.

Groetjes van Cissy

Nou meid, dapper van je om die stap te nemen, maar geloof me je hebt er goed aan gedaan. Jij en je kinderen gaan voor alles en als jou vriend dat niet wilde inzien, is weggaan de beste keuze..
en idd wat cissy zegt voor een alcolist zal drank altijd op de eerste plaats staan en niet jullie.
Heel veel sterkte, en ik weet zeker jullie gaan het samen redden!!
De eerste stap is gezet!!

groetjes pally

GOED ZO!!!! Het zal echt niet makkelijk zijn maar zeker beter voor jou en de kinderen!!! Veel sterkte en geniet van je kinderen!

He sterkte de komende tijd maar ik denk wel dat je de juiste stap heb gezet voor jezelf en zeker voor je kindjes.

Liefs sandra

GATver wat vervelend zeg!!! maar wel goed van je dat je het gedaan hebt!!

veel sterkte

xx wen mv tycho

hoi
jeetje wat een verhaal,ik denk dat je de goede beslissing hebt genomen.
wel heel moedig van je
veel sterkte met alles.!
liefs piewie

Hoi Steffie,

Tjeetje meid,wat je allemaal meemaakt.Ik denk wel dat je er goed aangedaan hebt en dat je kinderen je dankbaar zullen zijn dat je ze niet laat opgroeien met een "slechte"vader.Dan hebben ze later geen slechte herinneringen aan hun jeugd,maar mooie samen met hun lieve Mama!!

Veel sterkte en veel liefs Kitty en Tess.

Terug
Bovenaan