Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oei oei geen stabiele basis voor een kind. Probeer vanuit het kind te denken. Word die zo gelukkig? En jij kunt 'je' man niet dwingen te doen wat jij wilt. Dus wat kun je alleen zonder hem voor de baby betekenen? Want vroeg of laat zal hij toch vertrekken, zeker als de hormonen straks beginnen. En waar sta jij dan? Kun en wil je je alleen redden, eventueel met een baby?
Het voelt inderdaad alsof ik een keuze moet maken tussen; alleen verder met twee kids, of met hem verder en 1 kind. Ik ben bang dat mijn neiging gaat naar alleen verder met twee kids.. aangezien ik denk ik de abortus hem ga verwijten?
Mijn man is volledig z’n verstand verloren! Hij wil geen abortus omdat het nu niet kan in de relatie.. hij wil een abortus omdat dat wijf dat van hem vraagt! Anders zou ze de vriendschap verbreken?
Oh nee! Dat zegt dus genoeg helaas. Hij heeft nu geen zeggenschap meer in wat je doet vind ik. Hij heeft sex met die ander, dat is duidelijk. En dat ‘verliefde’ wat je denkt terug te hebben nu…mannen die een ander neuken en hun vrouw zoet willen houden zodat ze er niet achter komen doen extra lief. Extra zorgzaam. Volle focus als ze bij je zijn en ineens meer sex met je. En dan valt die klap 3 x zo hard later. Hij geilt op de stiekeme spanning, rent weg voor de verantwoordelijkheid daarover en jij krijgt plots te horen dat zijn scharrel eist dat jij jullie baby weggooit voor haar? Én hij vraagt het jou! Het ergste vind ik nog dat hij je dus zo onzeker heeft kunnen maken dat je nog niet weg bent. Dit pikt toch niemand? Ookal zou je alsnog bij hem blijven ( met of zonder baby) binnen 1 jaar verlaat hij je. Is het niet voor deze slet dan wel voor de volgende. En nee. Het probleem ligt niet bij de slet. Het ligt bij je zielig hoopje stront van een vent. Bah. Communicatie!! Heel belangrijk. Eis een gesprek met hem. Nu.
Ps: een man gooit nooit zijn goede oude schoen weg voor hij een goede nieuwe schoen heeft… ga niet afwachten met valse hoop en hem ondertussen lekker relaxt en verzorgt zijn nieuwe leventje laten opbouwen op jullie grondvest. Trek hem die grondvest per direct onder zijn voeten vandaan en laat hem maar op blote voeten door de spijkers lopen. Kijken of mevr. Slet hem nog steeds leuk vind als hij ineens een afhankelijk lastig hondje word die nog niet zindelijk blijkt te zijn. Bij wijze van spreke. Jij bent nu zijn steun en die gebruikt hij naar haar toe om zich van zijn beste kant te laten zien. Ook dat jij hem niet wilt loslaten laat haar denken dat hij een diamant tussen de stenen is. Zodra jij hem bij het grof vuil gooit ziet ze heel snel dat het maar een nepperd is. En dan komt hij op hangende pootjes bij jou terug…MAAR dan komt het moeilijkste. Want je kunt dan niet aan jezelf denken, wel aan je kids. Die moeten het goede voorbeeld leren. Dat is dus niet een vrouw die respectloos gedrag van haar partner accepteert!! Jij verdient net zo hoog op dat voetstuk naast je partner te staan. Kan hij je dat niet geven dan zijn er nog dan wellicht wel een ander. Succes ?