Relatiecrisis

Misschien erg drastisch, maar wellicht is een lat relatie een oplossing?

Of iets anders zoeken, met een keuken die wel afgesloten kan worden.

60m2 is erg klein met een hond en een kind. Ongeacht de relatie ertussen. Je kan ze niet in 1 ruimte samen alleen laten. Want ze zijn beide impulsief.

De conclusie dat hij niet ziet wat dit met je doet, hoeft niet waar te zijn. Waarschijnlijker is dat de situatie voor hem zo rot is, dat hij zijn kop in het zand steekt.

Mijn man wil ook niet graag praten over dingen, die hij eigenlijk wel weet, maar gewoon veel pijn doen en ongemakkelijk zijn. En als ik aandring ben ik de boeman. Maar soms is het echt nodig, anders gebeurt er niks.
 
Er kunnen echt heel ernstige ongelukken gebeuren met honden die baby’s / kinderen bijten. Ik snap dat je vriend erg veel van de hond houdt, maar lees bijvoorbeeld eens een artikel over dat jochie die door de hond van zijn grootouders is doodgebeten, echt afgrijselijk. Dan weet je meteen dat je nu goed handelt. Hopelijk gaat je vriend dat ook inzien
 
Misschien erg drastisch, maar wellicht is een lat relatie een oplossing?

Of iets anders zoeken, met een keuken die wel afgesloten kan worden.

60m2 is erg klein met een hond en een kind. Ongeacht de relatie ertussen. Je kan ze niet in 1 ruimte samen alleen laten. Want ze zijn beide impulsief.

De conclusie dat hij niet ziet wat dit met je doet, hoeft niet waar te zijn. Waarschijnlijker is dat de situatie voor hem zo rot is, dat hij zijn kop in het zand steekt.

Mijn man wil ook niet graag praten over dingen, die hij eigenlijk wel weet, maar gewoon veel pijn doen en ongemakkelijk zijn. En als ik aandring ben ik de boeman. Maar soms is het echt nodig, anders gebeurt er niks.

Mmm lat relatie is wel lastig… ook ivm de baby en ergens vindt ik het ook wel belangrijk als je een relatie hebt dat je hierover kan communiceren en een kueze kan maken waar beiden oke mee zijn. Dat blijf moeilijk in deze situatie. Er is niet echt ene compromis en een hond tijdelijk wegdoen en dan weer terug lijkt me ook niet altijs goed voor de hond.

Voor de hond sowieso fijner als die een groter thuis met meer bewegingsruimte heeft.
Klopt, voor hem zal het net zo rot voelen en ontwijkt het of doet alsof er geen probleem is. Ik zal het gesprek moeten aangaan…
 
Er kunnen echt heel ernstige ongelukken gebeuren met honden die baby’s / kinderen bijten. Ik snap dat je vriend erg veel van de hond houdt, maar lees bijvoorbeeld eens een artikel over dat jochie die door de hond van zijn grootouders is doodgebeten, echt afgrijselijk. Dan weet je meteen dat je nu goed handelt. Hopelijk gaat je vriend dat ook inzien
Ja zo zwart wit is het niet, maar daar zit wel mijn angst en die kan ik niet negeren…. Misschien overdrijf ik, maar mijn gevoel kan ik niet negeren
 
Terug
Bovenaan