relaxen?

Mmm...Kaan vindt badderen erg leuk. In de box vermaakt hij zich ook nog wel onder de Nijntjesmobiel maar na 10 minuten in de box wil hij toch graag weer wat anders.
Hij wil overal bij zijn en alles zien. Hij zit dan ook graag op schoot en kijkt dan om zich heen, brabbelt wat tegen ons en lacht.
Zo zie je maar weer dat elk kind op vroege leeftijd al een eigen karakter heeft.
Groetjes

volgens mij ligt het er ook aan hoe vaak je hem in het begin opgepakt hebt..een vriendin van mij liep de hele dag met haar dochtertje om en zij kon zich ook niet meer alleen vermaken...Jesse ligt de hele dag buiten en kan zich prima vermaken met de blaadjes aan de boom...
alleen vandaag niet want hij heeft zijn 2de prik gehad.....VRESELIJK.....

gr annamein en jesse

Hoi hoi, nou, Fenna houd ook van vermaak hoor!! De laatste tijd kan ze haar iets beter zelf vermaken, maar anders is het snel gedaan in de box of wipstoel...
Een kleine tien minuten is het leuk en daarna NIET meer......
Meestal is ze dan wel moe en krijg ik haar na veel gewiebel in slaap...
Overdag wil ze ook nog niet boven slapen. Snachts gelukkig geen probleem.
In de auto of wandelen is wel favorite!!
Dan slaapt ze snel, maar owee als ik voor een stoplicht sta!!! (spookje...)
Groetjes, Alida

Christian is een echte relaxer, denk ik! Hij kan heel lang in de box liggen of wipstoeltje (sinds kort) lekker kijkend naar mobile of naar mama als ze met andere dingen bezig is. Maar ook op schoot vindt hij erg leuk, lekker TV kijken of naar papa/mama kijken terwijl die TV kijken. En hij ligt ook vaak lange tijd wakker in zijn bedje met zijn handjes te spelen. Een behoorlijk tevreden ventje dus. Ik denk soms wel eens dat hij mij helemaal niet nodig heeft, ha, ha, maar sinds 2 dagen lacht hij veel meer en houdt op met huilen in de box zodra ik er boven hang... Alsof het dan leuker is!?
Ik denk inderdaad dat het gewoon aard van het beestje is, karakter... Hij is rustig en makkelijk, heeft hij echt van zijn moeder!!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (9 weken)

Terug
Bovenaan