Rene 26

A

Anoniem

Guest
Heej Rene,

Ik begrijp uit je antwoord op mijn topic dat je hier nog leest....

Ik vraag me af hoe het met je gaat dus ik dacht: ik open maar even een topicje .

Dus als je wilt...vertel!

Groetjes, Tessje.

He Tessje,

Volgens mij is ze vooral actief op het oktober-forum, misschien moet je daar eens rondkijken.

Groetjes, Jetje

Hoi Tess,
Ik zwerf overal een beetje rond, dus ook hier nog om te kijken hoe het met jullie gaat. Ik ben een tijd actief geweest op het forum en dan is het zo raar om ineens te verhuizen naar een ander forum. Ik moet nog steeds wel een beetje wennen aan het idee dat ik zwanger ben, ben natuurlijk superblij maar het is wel vreemd hoor. Ik voel me verder prima, alleen zere borsten en af en toe steken in mijn buik maar niet misselijk  gelukkig alleen wat minder eetlust.
Raar dat het dan toch ineens zover is en dat ik zwanger ben. Ben jij alweer een beetje over de teleurstelling heen ?   Ik zal voor je men de volgende ronde.
Lief trouwens dat je vroeg hoe het met me gaat...
Liefs Rene 5w&5d

Hey Rene!

Ik dacht wel dat je overal een beetje rondkijkt dus vandaar dat ik hem gewoon hier had neergezet....

Fijn dat je je zo goed voelt en  ook dat je je niet misselijk voelt! Het lijkt mij ook raar om opeens zwanger te zijn. Je bent er zo lang mee bezig om zwanger te worden en dan opeens bén je zwanger. Het lijkt me vreemd om te weten dat er een klein, heel klein mensje in je buik zit....

Ik moet wachten totdat ik ongesteld wordt, maar er  gebeurt nog weinig. Ik ben af en toe wel bang dat ik één van de vrouwen ben met een superlange cyclus  ofzo. Dat lijkt me zo erg, ik heb het niet zo op wachten....maar ja, er zit niets anders op. Ik hoop maar dat ik snel  ongesteld wordt zodat ik snel weer verder kan met  de tweede ronde....

In welke ronde was jij ook alweer zwanger?

Geniet ze, van je zwangerschap....

Groetjes, Tessje.  

Hoi Tess,
Ik ben de 7e ronde zwanger geworden, slik je tarwekiemoliecapsules??? deze schijnen je cyclus te verkorten en bevorderen een goede innesteling. Ik heb ze gebruikt en was die maand gelijk zwanger. Het zegt natuurlijk niet veel, het kan ook puur toeval zijn maar misschien kun je het eens proberen. Bij het Kruidvat kun je ze kopen voor 2 a 3 euro.
Liefs Rene

Hoi Rene,

Ik heb ze wel in huis, maar ik slik ze nog niet. Ik wil ermee beginnen als ik ongesteld ben geworden. Nieuwe cyclus, nieuwe middeltjes.....maar ja, dat ongesteld worden zit er maar steeds niet in. Ik denk dat ik ze anders maar gewoon ga slikken nu....baat het niet dan schaadt het niet.....

Groetjes, Tessje.

Hoi Tess,
Wat vervelend dat het nou nog steeds niet doorzet. Ik hoop voor je dat je menstruatie snel komt dan kun je weer verder...
Liefs Rene 5w&6d

me too!

Maarre...hoe voelt dat nou om een babytje in je buik te hebben?  

Groetjes, Tess.

Terug
Bovenaan