Rene 26

Hoe het is om een baby  in mijn buik te hebben , zeg maar gewoon rijstekorrel hoor, veel groter is het niet af en toe voel ik een steek. Ik  heb net een afspraak gemaakt bij de verloskundige, spannend hoor. Over 2 weken mogen wij al, snel he. Dat lijkt me erg leuk.
Liefs Rene

Ja, hij/zij is natuurlijk nog mini mini, maar toch...het leeft!

Spannend hoor, naar de verloskundige...ik dacht dat dat pas met 12 moest? In de praktijk loopt dat misschien een beetje uiteen. Wel gaaf dat je al zo snel mag! Ik ben reuze benieuwd......

Hebben jullie het al aan iemand verteld? je ouders of schoonouders ofzo? Als ik teveel vraag moet je het zeggen, hoor. Ik vind het alleen zo leuk voor je dat je zwanger bent!

Groetjes, Tessje.

Hoi Tess,
Wij hebben het nog niet aan ouders/schoonouders verteld. Mijn collega en tevens vriendin weet het wel, wij waren nl samen bezig om zwanger te worden alleen is zij 8 weken verder dan ik. Maar toch leuk om samen zwanger te zijn. Op het werk zullen ze het minder leuk vinden vrees ik, nee hoor dat zal wel meevallen maar handig is anders. Nou ja je kan het niet plannen he. Waarschijnlijk gaan we het as weekend aan mijn ouders vertellen, ik heb net een rompertje binnen gekregen met de tekst:
Hiervoor ben ik nu nog te klein, maar als het straks past willen jullie dan mijn op & oma zijn.
Zo schattig joh en zoooo klein. Ik ben alleen zo bang voor hun reactie, dat ze gaan huilen en hysterisch doen enzo (van blijdschap natuurlijk) daar kan ik niet zo goed tegen. Natuurlijk vind ik het niet erg als je vanalles vraagt, ik vind he alleen maar leuk. Ik hoop dat jij het ook snel mee mag maken.
Liefs Rene

Wat gaaf, zo'n rompertje!!!!! Wat zullen de opa's en oma's verrast zijn! Echt een hele leuke manier om het te zeggen tegen ze! Ik ben benieuwd hoe ze reageren.

Hahahahaha, jou baas gaat inderdaad vast niet zo blij zijn. Maar inderdaad, je kan niet met iedereen rekening houden als je graag een babytje wil. Heeft je vriendin/collega het al verteld op je werk? Dan is het zeker voor jou wel moeilijk om je mond te houden?
Bij mij op mijn werk zijn vorig jaar 5 baby's geboren! Nu loopt iedereen grapjes te maken van: nou, jullie (bazen) mogen wel anticonceptie gaan ronddelen. Of: nu wel ff genoeg baby's jongens, denk eraan, hoor!
Ik moet zeggen dat ik dat soms wel vervelend vindt. Ik voel me dan een beetje schuldig en daar word ik echt chagi van.

Weet je al hoe je het gaat doen met je werk als de baby er is?

Groetjes, Tessje.

Hoi hoi,
Ik herken dat gezeur op het werk. Ik heb alleen maar vrouwelijke collega's en als ze dan nog jong zijn kun je verwachten dat er kids komen. Mijn vriendin heeft het op het werk verteld, volgens mij verwacht niemand het van mij. Ik ben de jongste.
Hoe ik het ga doen straks met werken, weet het nog niet precies maar denk dat ik niet minder ga werken, ik werk nu 26 uur (onregelmatig) minder werken kan altijd nog.
Ik was net bij mijn ouders en ik kon bijna mijn mond niet houden....
Liefs Rene

Hoi,

Ik kan me voorstellen dat je moeite had je mond te houden, het is ook zo gaaf dat je het met de hele wereld zou willen delen....kan ik me voorstellen tenminste..

Trouwens, misschien weet jij dat...iedereen hier op het forum heeft het altijd over het 'oktoberforum' of een andere maand forum. Ik wilde daar eens kijken, maar ik kon niet vinden waar dat is. Ik drukte gewoon links op 'zwanger', maar dan krijg ik gewoon één forum. Niet iets dat is opgesplitst ofzo. Kijk ik dan verkeerd?

Groetjes, Tess.

Hai daar ben ik weer,
Er zijn allemaal verschillende forums, 1 voor iedere maand. Als je eerst
FORUM
aanklikt en daarna
ZWANGER FORUM
en dan naar beneden scrolt (hoe schrijf je dat ) dan staat er een hele lijst en ergens onderaan staat het oktoberforum. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is en dat je het kan vinden. Ik hoor wel of het gelukt is.
Liefs Rene

Gevonden! Ik had gewoon niet verder naar beneden gescrolled...  Ook leuk om een keer gezien te hebben......

Er zitten daar nog best wat bekenden van hier, he?! Bri is ook gezellig verder gegaan met haar lijstje zag ik...hartstikke leuk!!!

Groetjes, Tessje.

Terug
Bovenaan