Rennie, helpt dit??

Hoi dames,
Ik heb sinds een week heel erg last van mijn maag!!! Wordt er letterlijk niet goed van.
Nu wil ik straks even naar de apotheek om Rennie te halen. Dat mag je toch gebruiken?
En helpt dit ook echt? Ik wil er graag vanaf.....
Wil graag een lieve moeder en vriendin zijn maar op dit moment overheerst het
rotgevoel in mijn maag alles!! Zelfs de blijdschap over de zwangerschap. Ik hoop
dat jullie het weten?
Liefs Melanie

hallo ik weet het nie cker of je rennie mag gebruiken volgends mij mag je alleen paracetamol gebruiken andere mediccijnen zijn schadelijk voor de baby maar zal het ff navragen en altijd ook even de bij sluiter goed lezen gr jay_jm

hoi

Ik had ook erg last van mijn maag tijdens mijn zwangerschap alleen hielpen rennie's bij mij niet of maar heel even.
Ik heb toen veel vanille vla gegeten dat werkte bij mij wel die tip kreeg ik van mijn verloskundige.
En als je melk lust kun je dat ook veel drinken want dat lost ook maagzuur op.
Alleen dat moet je niet net na het eten drinken want het lost ook al je ijzer op en dat heb je wel nodig tijdens je zwangerschap.
Nou ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes ilona

Goeiesmiddags.

Ik had het nagevraagd bij mijn vk. Rennies mag je gewoon gebruiken. Sterker nog. Bij mijn vk hangen allemaal folders erover. Bij mij helpt rennies heel goed. Maar denk dat het voor ieder anders is. Zou zeggen. gewoon proberen. Dan kom je er vanzelf achter.

gr lies

Hoi,

Ik heb ook al sinds de 20e week last van maagzuur. Rennie helpt bij mij wel redelijk. Dit mag je inderdaad gewoon innemen.
Vanille vla schijnt ook te helpen, alleen bij mij helaas niet.

Ik gebruik ook een drankje, Antagel. Dit kreeg ik ook toen ik in het ziekenhuis aan het infuus lag. Dit helpt mij erg goed. Ook de verloskundige raadde mij dit aan. Je kunt dit alleen kopen bij de apotheek, niet bij de drogist.

Een beker warme melk met anijs helpt ook.

Succes ermee!

Groetjes Lilian

Hè hallo,

Rennie mag, alleen ik zou Rennie refluxine gebruiken, dit is vloeibaar en werkt sneller dan de gewone tabletten. Ik heb het zelf tijdens mijn 1e zwangerschap ook gebruikt. Ik werk in een drogisterij, dus alle middeltjes die je mag hebben weet ik inmiddels uit het hoofd, wel handig.

Verder mag je alleen gewone paracetamol gebruiken, niet meer dan voorgeschreven, dit staat op de bijsluiter, tenzij de arts of verloskundige anders voorschrijft.

Suc6 nog verder ermee.

Groetjes Sanita

hoi melanie,
Ik zou de rennies toch tot een minumum beperken. Hoe gaat t met koffie en scherpe kruiden? Probeer dit ook te minderen. Ik ben bezig met een opleiding met een chinese achtergrond. Deze raad aan bij maagproblemen voeding te nemen wat van nature zoet is: zoethout, mais, pompoen (soep= erg lekker), kruidenthee etc.
succes
buurmeisje

zorg in ieder geval voor een goed ontbijt.
veel soepjes, geen ijs en gerafineerde suikerproducten.

Hoi lieve dames,
Ik ben inmiddels naar de apotheek geweest. Daar heb ik Rennie gehaald en ook
Okugest van VSM. Homeopathisch middel voor misselijkheid/ opgeblazen gevoel
en diarree. Heb alleen nog die Okugest gehad en lijkt langzaam iets beter te worden.
Had toch een beter gevoel bij homeopatisch. Gebruik voor mijn zoon Kindigest van
VSM als hij het met de darmen/maag heeft. Werkt ook heel goed. En dat wat ik nu
heb is hetzelfde alleen voor volwassenen. Afwachten maar of het beter wordt.
Heb vanavond wederom maar een paar hapjes kunnen eten. Vanmiddag ook...
Gelukkig kan ik 's ochtends nog wel wat eten. Dus eet ik 2 boterhammen.
Koffie drink ik maar 1 bakje bij het ontbijt. En pittig eten doen we niet ivm onze zoon.
Dus helaas kan ik daar niet mee experimenteren.
Maar ontzettend bedankt voor alle tips en adviezen.
Veel liefs Melanie

Terug
Bovenaan