Rennie, helpt dit??

Jaaaaaa, leve de Rennies!
Ik heb een hele bundel in mijn tas zitten en slik er regelmatig eentje.
Een rennie bestaat voornamelijk uit kalk en mag gewoon ingenomen worden!
Heb ook regelmatig last van zuur, een rennie is maar tijdelijk natuurlijk maar helpt wel hoor!

(tja, en een beetje op je eten letten, lekkere sapjes e.d. hoef ik niet meer te nemen: direct zuuraanval!)

hey melanie

ik zag in je berichtje dat je ook iets van vsm hebt? moet je alleen wel even goed kijken of het niet op alcoholbasis is.. dit is namelijk met veel homeopatische producten.

ik had namelijk ook zoiets toen ik nog zwanger was van ons kleine meisje..

allemaal veel succes met alles.. ben wel blij te horen dat er mensen zijn die mijn rennies-abonnement over hebben genomen..zo zielig als de fabrikant failliet zou gaan

groetjes jose en yara

Hoi
Ja, ik leef op Rennies momenteel. Ik ga niet de deur uit zonder mijn Rennies. Heerlijk, wist niet dat ze zo lekker kunnen zijn....Voel me net een Rennie-junk maar ja, ik word gek van dat zuur. Het maakt niet uit wat ik eet; het brandt er direct op los. En ik moet nog zes maanden.....! Met die Rennie fabriek komt het wel goed dus.

Hey,

Ik heb  ook een zware rennie-verslaving gehad bij mijn eerste twee kindjes. Maar wat ook goed helpt tegen maagzuur zijn laurierdropjes. Niet die met suiker, maar die echte die je bij de drogist koopt. Je moet er wel van houden.

Ze waren mij aangeraden door een homeopaat. Maar bij de echte zware maagzuur aanvallen hielpen alleen rennies.

Succes Freija

Hoi,

Pepermunt, pepermunt en nog eens pepermunt. Ik heb dat dat bij mijn  beide zwangerschappen veel gegeten ivm maagzuur. Bij de eerste had ik er ook antagal bij en bij de tweede was dat niet nodig. pepermunt voldeed voldoende.

Tanja

Terug
Bovenaan