Renske (mikki)

A

Anoniem

Guest
Ja lekker dom, je hebt het namelijk al eens gezegd, maar ik weet niet meer in elk topic. Ik zou natuurlijk alle topics kunnen openen en zoeken (het zijn er gelukkig toch niet zoveel hier)...
Maar goed. Waar kwam dat geweldig huispakje van meike ook al weer vandaan? Ik weet dat ie knallie-roze is, maar ik had toen op die site meer leuke dingetjes gezien. Maar nu weet ik niet meer welke site het was. Haha, lekker blond.
Thanx alvast voor de info!
Liefs Nelleke

Hoi Nelleke

tis je vergeven hoor. Het knalroze pak is van het merk Kik-kid. Iedere ´betere ´ kinderkledingzaak heeft wel wat van het merk.
Toevallig zag ik ze nog hangen bij de drogist hier, ja hier verkoopt de drogist ALLES.

De kortste klap is als ik voor jou ga kijken hier en het opstuur. Maar ja, ik zit met dit merk er altijd naast qua maat. Meike heeft 80 aan maar hij is te lang (breedte is perfect maar dat snap je natuurlijk wel haha)

Dus bij deze het aanbod.......

Succes
Ohja, niet echt kruipproof want het velours, erg glad dus
Renske

Ja da's heel lief van je. Maar er was alleen knallie roze toch? En die maten is hier ook lastig. Moet het even zien denk ik. En dat kruip-proof is ook wel jammer. Ik kan me herinneren dat ik op die site wat andere leuke dingetjes had gezien, dus daar was ik benieuwd naar.
Als ik me bedenk dan hoor je het!
Thanx voor de info!
Liefs NElleke

Ja ik kan het dan even niet laten. Kans dat het je niet zoveel doet, maar ik vond het toch even leuk om te zeggen: Mijn broer is 1 juni op Vlieland getrouwd. Ze hebben nog met een trouwfoto in het plaatstelijke krantje gestaan (met helicopter op de achtergrond).

Hoi Nelleke,
in knallie-roze was alleen nog 68 en er hingen nog drie leger-groen..... hing nog wel een 80 in het groen.
Maar dat merk heeft zowiezo echt heel leuke dingen, vind ik.....

Hoi EstherBelgje
maar dat doet me wel wat hoor. Ik vind het heel bijzonder dat mensen kiezen voor het eiland om zo'n bijzondere dag te vieren. Het is een heel populaire locatie aan het worden. Maar er kan ook heel veel op het eiland dus alle vragen van het aanstaande bruidspaar worden serieus genomen (ook de vreemdste) haha.
Het plaatselijke krantje less ik maar die foto is mij niet in geheugen blijven hangen.
Even een leuk detail over de heli (onze levensredder, echt hoor), er stonden mensen te kijken en te fotograferen aan de kant van het water. Ze waren erg bezig met de heli, wijzen, eronder proberen te kijken, noem maar op. Op het moment van vertrek gingen ze in de fotografeerhouding. De heli steeg een meter of 5 en ging overdwars richting de mensen!!! Dat geeft een wind!!! Mutsen vlogen het water in en ze konden zich maar nauwelijks staande houden. Het was zo komisch, ook omdat ze zelf zo vreselijk moesten lachen. De heli weg en de mensen bleven verfromfraaid achter,..... en ik heb dit van een afstandje staan aanschouwen......... heerlijk badgasten.

Groetjes Renske

hihi, maat 80 gaat niet meer passen ben ik bang. Hij heeft nu 86/92.
Laat maar hoor. Heel erg bedankt voor het aanbod!
Liefs NElleke

hihi, maat 80 gaat niet meer passen ben ik bang. Hij heeft nu 86/92.
Laat maar hoor. Heel erg bedankt voor het aanbod!
Liefs NElleke

Terug
Bovenaan