Renske (mikki)

Mijn broer en zijn vrouw komen de laatste jaren erg veel naar Vlieland. Wij zijn officieel 'Terschelling-mensen' maar toen stopten ze met vliegen op Terschelling en ging mijn broer naar Vlieland. Hij zit ook in de luchtmacht (komt dit weekend terug van 4mnd afganistan!!), kent ondertussen zijn mensen op Vlieland en op de toren en ze zijn er al jaren niet meer weg te slaan. Ze zijn dan ook op Vlieland getrouwd, en bijna iedereen is nar hun feest gekomen ook al moesten ze daarvoor een overtocht en hotel betalen. Ik vond dat geweldig. Helaas was ik zelf die vakantie ziek van de dag van aankomst (maandag) tm donderdag, woensdag ben ik naar de HA geweest die me een goede Antibiotica heeft gegeven, zodat ik me donderdag al wat beter voelde en vrijdag heb mee kunnen feesten. Ik vond het wel heel erg jammer dat we niet meer hebben kunnen genieten met ons gezinnetje... Maar goed. Dat was het dan mijn Vlieland verhaal, hehe.
Groetjes, Esther

Hoi Esther,

mijn vriend heeft tot 2001 op de toren gewerkt. Zijn naam is Jack. Die moet bekend zijn bij je broer want hij was ook chauffeur dus bracht iedereen van het kamp naar de toren.

Ben benieuwd. Goeie ha hebben we he, ze zijn super hier!!! Wij hebben hier een 24-uurs zorg en kunnen altijd terecht en door de heli zijn we sneller in het zh dan aan de wal.

Groetjes Renske

Hoi Renske,
Mijn broer heet Herbert, is lang en dun en mocht je vriend hem ooit ontmoet hebben dan weet hij dat vast nog wel. Zijn vrouw is juist klein en stevig; jut en jul ;) maar een goed koppel! Ik zal het mijn broer eens vragen. Hij is van plan om de komende maanden nog even lekker een keer naar Vlieland te gaan.
Inderdaad ik was erg tevreden over de HA, zeer vriendelijk en goed, en ze heeft me een paardemiddel voorgeschreven zodat ik toch mee kon feesten! Super!!!
Toch fijn dat, ondanks dat je op een eiland zit, je verzekerd bent van erg goede zorg!!!
Groetjes!!!

Terug
Bovenaan