Renzo, Senna en iedereen!!!

Hoe doen jullie dat toch???
Het wil nog maar niet lukken ... iedere keer probeer ik het, maar het lukt niet!!
En mama die staat alleen maar te lachen, ze vind dat ik me zo druk maak om niets!!! Vervolgens geef ik nog  één kik en dan helpt ze me  om over het punt heen te komen dat ik kan doorrollen    Jippie!!! Want dit is echt een leuk spelletje, terugrollen kan ik al héél stoer zelf!!

groetjes Kay

Leuk he rollen!!!!. Toen ik eenmaal wist hoe het moest deed ik het de hele tijd. Mama trots, maar ze werd er ook een beetje gek van, want ik kon nog niet terug. Dus ging ik heel hard schreeuwen. Maar nu weet ik het wel.  Dus mama blij!

Maar ik heb nu ook uitgevonden dat je een beetje vooruit kan komen als je op je buikje ligt. Dat is echt gaaf. Die box wordt veel te klein voor mij, dus nu legt mama me soms op de grond. Wel een beetje hard. Tijd dat ze een kleed koopt!

Veel plezier met rollen!

Liefs Ilyas (6 maanden en 1 week)

Hoi martin, wat leuk liggend dansen  (moet ik ook eens proberen)
en Jasmijn, dat doe ik ook al smama mij vasthoud dan probeer ik te springen en dan doet mama mij een stukje in de lucht en dan moet ik errug lachen!

groetjes Renske

He Kay, wat stoer he dat terug rollen, dat deed ik ook gelijk. Maar lekker mama laten helpen hoor als je er zelf nog geen zin in heb! Doe ik ook altijd nogals ik moe begin te worden.

groetjes Renske

Hey Ilyas wat knap dat jij al vooruit komt!!! En ja dan moet jouw mama maar snel een kleed kopen, want op die harde grond..dat zou ik ook niet pikken!

groetjes Renske

Terug
Bovenaan