restless legs wie o wie???

hallo

ik heb vanacht voor geen enkele meter geslapen ik heb sinds de zwangerschap van de tweede last van restless legs!
Ik ben momenteel al bezig met venadoron gel,kussens onder mijn  benen liggen en dit speelt nu allemaal een paar weken.
Ik  word een beetje gillend gek van de kwaaltjes ben net 9 weken misselijk geweest en aan het overgeven elke morgen en dat misselijk zijn heb ik nog steeds en nu dit ook nog een keer erbij dat het gewoon niet leuk meer is om zwanger te zijn zeg maar!
Overdag kan ik niet gaan slapen of even lekker uitslapen aangezien wij een peuter van bijna 2 jaar hebben.
wie herkend dit en heeft nog eventuele tips ik ga namelijk deze week pas week 13 in kwa zwangerschap en als ik dit nog even 28 weken moet volhouden(met mijn benen) dan wordt dat een lange en zware zit en ben ik helemaal brak wat ik nu eigenlijk sinds een aantal dagen ook echt begin te krijgen omdat ik zo vreselijk slecht slaap!  

Hoi Hoi

Ik heb precies hetzelfde gehad in t begin van m'n zw. schap. Is bij mij  tussen de 18 en 20 wkn minder geworden.
Ook ik heb een kindje van 2 maar die slaapt 's middags nog dus das wel lekker, kan ik zelf ook fff liggen.( ben 34 wkn)
Probeer een dagje oppas te regelen zodat je ff tot rust kunt komen.
Succes verder en probeer toch te genieten.

Hoi,
]
Hier ook benen die alle kanten op willen! Ben nu 38 weken en heb er alleen de laatste weken last van. Mijn vriend masseert nu mijn benen met lavendelolie voor het slapen gaan. Dat helpt wel!
Jouw zoontje zal toch ook nog wel slapen ;'s middags? DIe van mij is 2,5 bijna en slaapt smiddags nog 2 a 3 uur. Dat is wel lekker!

was het maar waar dat mijn zoontje smiddags nog sliep niet dus ik heb de hele nacht niks geslapen ja maar 1 uurtje net en dat is alles zucht..... we hebben werkelijk van alles geprobeerd ben gewoon helemaal aan het einde van mijn latijn maar ja het is even niet anders mijn vriend moet zometeen werken die is echt helemaal gaar ook van het niet slapen ik weet niet zo goed meer wat ik eigenlijk moet het wordt een hele lange dag vrees ik :-S

Dat is je zoontje al heel snel van zij middagslaapje af! Kun je hem ook niet op bed leggen met een boekje of zo. Zodat je zelf even kunt rusten!

Heeft je vriend ook last van restless legs?
Ik zou het wel zo proberen te regelend at hij wel wta kan slapen! Als jullie allebei doodmoe zijn dan is dat helemala funest!

Onthou dat je lichaam altijd ene reservepotje energie heeft voor de bevalling!

En kun je niet ouders/buren. vriendinnen vragen om op te passsen!

Zet je zoon\tje voor een keertje wat langer voor de TV, zodat jij even kunt liggen!
Ga samen lekker in bad, zodat je daar wat kunt ontspannen.

mijn zoontje gilt alles bij elkaar als hij moet slapen smiddags voor de rest is er niemand iedereen werkt gaat naar school etc etc
Mijn vriend moet zometeen werken om 12 uur en nee hij heeft het niet maar hij masseert mijn benen en probeert me zoveel mogelijk te helpen met alles
Ben gisteren ook al een uurtje met de kleine in bad gezeten is best lekker maar dat helpt niet tegen de vermoeidheid!

Die kleine van mij ligt nu nog te pitten dat had ik de afgelopen dagen dan weer niet

Ik ben nu 20 weken zwanger en heb ook af en toe last van mijn benen.
Veschrikkelijk, je kan ze niet stil houden.
Mijn man had er nog nooit van gehoord, en dan moet je uitleggen hoe dat voelt en wat dat is.
Ik hoop dat het snel over gaat.

kan je er wel door slapen dan?

nee hier ook allemaal mensen die er nog nooit van gehoord hebben bij de eerste had ik dit ook maar pas op het laatst en helemaal niet zo erg nu slaap ik gewoon totaal niet en ik heb een kleine uiteraard die thuis is van 2 jr oud.

Terug
Bovenaan