<p>Hoi mama's, </p><p>Ik ben sinds het 3e trimester last van restless legs (naast de andere kwalen als bekkenpijn en maagzuur waar ik al slecht van sliep) en kan nu nauwelijks meer inslapen s avonds, maar ook een filmpje kijken s avonds op de bank lukt niet meer. Dan moet ik steeds wisselen van houding, met gesterkte benen op de grond, stretchen, child's pose (heel kort omdat anders mn eten mn slokdarm in stroomt). Nou lang verhaal kort: ik doe alles wat geadviseerd wordt (magnesium, ijzer, kruik, massage en ga zo maar door). Niks helpt. Ik slaap even 1,5 uur aan het begin van de nacht, en daarna tot 4 uur snachts nauwelijks en dan nog 2 uurtjes tot mn dochter wakker wordt. Overdag functioneer ik steeds slechter en ik ben steeds emotioneler. </p><p>Ik ben nu ruim 36 weken zwanger en mijn dochter moest op 42 weken worden gehaald omdat mijn lijf nog potdicht zat. </p><p>Ik ben zo bang om nu nog door te moeten tot 42 weken. Van mij mogen ze eerder halen, maar daar is niet een echte reden voor. </p><p>Ik ben echt een beetje wanhopig. De vk gaat me nu wel temazepam voorschrijven. Hopelijk doet dat nog iets. </p><p>Wat zijn jullie ervaringen met restless legs? </p>