rietjesbeker van Difrax of van ...... jullie advies nodig!?

Ik heb zelf van de week een beker van Nuby gekocht. In de winkel hadden ze geen rietjesbeker van Difrax. Ik vind het best een fijne beker, maar klopt het dat ze de beker zeg, maar met het neusje richting het afsluitknopje moeten houden. Mijn dochtertje houd hem  steeds met het knopje langs haar wang en dan krijgt ze er niets uit. Ik heb het zelf ook geprobeerd en je krijgt er alleen wat drinken uit als je het knopje onder de neus hebt zeg maar. (snappen jullie het nog?? ) Je moet dus echt goed opletten dat ze de beker goed vasthoud en dat vind ik wel een beetje lastig. Is dit normaal of zit er iets niet goed? Heeft de Difrax beker dit ook?

Groetjes Wilma en Alyssa (20-11-2007)

Hoi Wilma,

Die van Difrax heeft dit niet. Ze moeten achter het afsluitventieltje in het rietje bijten voordat er  wat uit komt. Het leek mij een drama omdat ik dacht: 'dat snapt ie nooit!' maar het ging eigenlijk vanzelf. Dit is zowel bij de Nuby als bij de Difrax...

het rietje van difrax zit niet precies in het midden dus automatisch houden ze de beker goed vast, maar ze kunnen hem vasthouden zoals ze willen! alleen niet kantelen zoals je drinkt want dan krijg je alleen maar lucht uit het rietje omdat het niet in het sap hangt.

En ok geen uitlubber-taferelen zoals ik hierboven al las bij sommige Nuby gebruikers.
Alleen de Flipdop is wel weer handig (bij die van Difrax zit een afsluit dekseltje)

yep, geef mij maar de Difrax!

Terug
Bovenaan