rijbewijs

Hoi,

Ik heb een dochtertje en ben nu 10 wkn zwanger van de tweede.Ik heb geen rijbewijs,wel 6 jaar terug begonnen maar kon mijn theorie maar niet halen en moest toen door omstandigheden stoppen.We zijn nu nog bezig met de verbouwing van ons huis maar zosnel dat af is ga ik wel weer opnieuw beginnen.Voorheen deed ik alles met het ov maar merk nu dat het met zo'n kleintje erg lastig is(woon in een dorp dus zit zeker een half uur in de bus)vriendinnen komen ook bijna altijd bij mij op visite omdat het voor mijn dochtertje een te grote afstand is met de bus.Met twee kindjes zie ik dat al helemaal niet zitten.
Maar als het voor jou wel allemaal te doen is en je echt je rijbewijs niet wilt halen moet je het ook gewoon niet doen.Groetjes
 
hooiii ik zal je vertellen ben 24 jaar en ben al moeder ik heb nu 5 weken me rijbewijs en kan nu al nie meer zonder ikz elf zou zeggen ga hem halen wnat het is echt ideaaaaal maar ja dat si iedre zijn keus maar ik kan het je echt aanraden en zeker met de kids
 
hee die moi,

nou waar houdt met zich mee bezig hoor, ik zie echt geen verband tussen zwanger zijn en je rijbewijs halen hoor! Hoe komen mensen op zo'n opmerking, wat heeft het 1 nou met het ander te maken. Buiten dat, een auto kost echt veel geld hoor, en dan nog maar niet te spreken over het geld voor de lessen, die kun jij straks lekker aan je kindjes uitgeven.

gr sandra
 
bedenk wel dat de rijlessen (net als alles) alleen maar duurder worden. Als je het geld kan missen en je wilt het voor jezelf, waarom zou je dan wachten?

Ik heb toen ik 18 was ook wat lessen gehad. Dat kostte toen iets van fl 30,00 per uur. Toen ik vorig jaar ging lessen (8 jaar later, wat vliegt de tijd!!) was dit E 37,50 per uur. Reken uit je winst als ik toen door was gegaan....
 
hoihoi mensen die niet zwanger zijn of geen kinderen hebben denken t altijd beter te weten!!
ik heb n amerikaanse stafford en mensen gingen (en gaan) er vanuit dat ik m weg zou doen omdat ik zwanger was hahahha echt noooit

ik heb ook geen rijbewijs mijn vriend wel en we hebben ook n auto maar hij werkt 40 uur per week dus kan niet van m verwachten dat hij mijn taxi chafeur word gelukkig zit ier op de hoek de tram halte en ook n bus halte

 
Natuurlijk is het wel praktisch om een rijbewijs te hebben, zeker als er toch al een auto voor de deur staat (zoals bij ons), maar je moet helemaal niets hoor.

Ik krijg er ook wel wat gezeur over nu ik zwanger ben, maar ik denk dat ik me straks prima ga redden zonder. Ik ben gewend om me te voet, op de fiets en met het OV te verplaatsen en ik denk niet dat dat heel veel moeilijker gaat worden als er straks een kindje mee moet.
 
Mijn man en ik hebben beide wel een rijbewijs, maar we hebben geen auto. Tot nu toe redden we dat best zonder. Toen mensen hoorden dat ik zwanger was vroeger ze meteen of we nu een auto gingen kopen. Dat doen we dus niet! Het bespaart zoveel geld... Gelukkig rijden hier flink wat trams enzo en voor een weekenje weg kan je er altijd nog eentje huren...
 
Terug
Bovenaan