Rijstebloem deel II

Eten die kleintjes niet gewoon wat ze op krijgen?
Volgens mij is het niet zo dat ze vanaf een bepaalde leeftijd zoveel op 'moeten'.

Als zo'n manneke met pijn en moeite 120 drinkt kun je het er slecht instouwen...
Hier wisselt het ook behoorlijk; eerste voeding 100 cc, 's middags 200, kan er geen peil op trekken.
En als ze voldoende plasluiers hebben en goed groeien, lijkt mij dat voldoende.

xxx

Ik ben nog wel een beetje aan het zoeken met de goede speen met de pap-fles. Maar hij vindt het heerlijk en heeft er geen last van. Maar hij had toch al heel weinig last van krampjes.

Tjerk krijgt wel flessen van 200 ml overdag maar maakt ze ook echt lang niet allemaal leeg. De laatste voeding maak ik maar 135ml klaar. Ook deze blijft meestal wel met een restje staan.

Hier is de eerste fles met rijstebloem ook een feit. Vanavond gedronken en helemaal leeg! Nu gaan we ook de fles van elf uur overslaan kijken wanneer meneertje nu komt voor zijn fles. Moeten hem altijd wakker maken om elf uur.

ik heb de ambix nog niet gehaald. maar misschien doe ik t wel. dan heb ik t maar vast in huis.
pascal krijgt flessen van 180 cc water (met voeding dus 200)
hij krijgt om 6:00, 10:00, 14;00, 18:00 en de laatste om 22:00.
dan slaapt hij de nacht door tot de eerste fles.
mocht hij wel weer snacht komen voor een happie, dan misschien de bambix maar eens proberen.

we maken hem wel om 6 uur wakker. ik heb hem eens laten slapen om te zien hoe lang hij sliep op de laatste fles. dat was 8 uur. toen kreeg hij pas half 9 de eerste fles. en heeft de heeeele dag zo'n last gehad van zijn buik. had zich gewoon schor gehuild.
misschien wast toevallig, maar ik durf em nu niet meer zo lang te laten slapen op de laatste fles.

Terug
Bovenaan