Rijstebloem en BV

Met Bv kan je goed pap maken met biobim. Dat is een soort bambix die goed bind met bv. Je kan het bij de natuurwinkel kopen, maar hier bij de plusmarkt hebben ze het ook. Ze hebben vast ook een 4 mnd versie.

Oja en over baby's die niet doorslapen weet ik niks. Wij zijn gezegd met een doorslaap kind en die krijgt alleen maar bv en geen bijvoeding. Ik denk trouwens niet dat het helpt om ze een papfles te geven...maar ik hoop het wel voor je:)
Mijn oudste sliep 8 mnd niet door...

nou Amy pakte vandaag helemaal niks dus voorlopig bied ik het niet meer aan de bijvoeding!! met alleen fles wordt ze ook groot hahaha

oke die van biobim is een goeie ga ik ook eens in de gaten houden of ik die ergens zie!!

liefs

Wij doe 2 flessen voor Rebecca sinds ong 2 weken met rijstebloem, 200ml en dan 6 eetlepels en dat gaat goed. en wij doen de 2 flessen overdag.

Maar heeft ook tijdje geduurt voordat ze het wilde zij was al 6 mnd en toen pas. en de bijvoeding, nou alleen fruit wilt ze, en dan laat ze ong 30ml van haar fles staan, ach ok.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat Rebecca niet langer slaapt door de flessen met rijstebloem, soms komt ze ook eerder.
Maar staat ook op de verpakking licht verteerbaar.
Wij gebruiken deze nogsteeds ivm met dat ze ander papversies niet wil drinken. En als ik 4 gewone flessen geef ze het ook niet wilt, dus puur voor de afwisseling in zuigbehoefte.
Dus ik zou me er niet op doodstaren dat dit het is om een nacht door te slapen. Je hebt wel kans op een paar nachten, maar het is niet zeker! Maar voor het zelfde geld dat zij een beter ritme vind en erin blijft hangen.

Bedankt voor alle verhalen en ervaringen. Ik zie er ook tegenop om naast de BV bij te voeden. En zo te horen maakt dit voor het doorslapen niet zo heel veel uit. Ik denk dat ik het nog een paar nachten aan ga kijken voor ik de stap naar rijstebloem ga zetten. En nu maar duimen dat het helemaal niet nodig is.

En voor de andere moeders met niet doorslapende baby's: veel succes!

Bij Lycke heeft het idd ook niks uitgemaakt of ze wel of geen rijstebloem in haar fles krijgt, ze blijft wakker worden tussen 3 en 4, leg haar dan maar gewoon weer aan en na 5 min slaapt ze weer

Wel heb ik een voeding vervangen, ze krijgt eind van de middag een fles ipv bv. En dan rond 9 uur nog een keer bv, zo weet ik in ieder geval helemaal zeker dat ze genoeg binnen krijgt

Terug
Bovenaan