Rijstebloem pap - welke fles / speen (5 mnd)

<p>Hoi iedereen,</p><p>omdat onze zoon ineens best wel veel eetlust heeft en dan met gemak 960 op een dag binnenkrijgt, willen we toch nog een keer proberen om in de avond wat rijstebloem bij de voeding te doen (2 eetlepels). Dit omdat hij nu ineens ‘s nachts ook weer wakker wordt voor een voeding (en geven dan max 100, maar wilt eigenlijk meer).</p><p>Nu hebben we al eerder hiermee lopen rommelen en is het nooit echt lekker gegaan met die flessen of spenen. We hebben dr brown flessen en daar lukt het niet met de 3 of 4 speen. De difrax papfles is nog veel te snel. Nu vraag ik me af hoe jullie dit doen? Zijn hele fles met de lepel geven gaat wel een uur duren vrees ik en dat is in de avond ook geen optie ;)</p><p>Hopelijk kunnen jullie helpen!</p>
 
wij zijn ook echt aan het zoeken geweest, geen idee meer hoe of wat ik het deed bij mijn dochter 3 jaar geleden.
maar mijn zoontje van 5 maanden krijgt nu savonds zijn papfles (2 eetlepels rijstebloem) met een dr Brown fles met de Y speen, zonder het groene ding erin.
af en toe even schudden met de fles, maar hij krijgt het nu goed binnen, niet teveel of te snel!
 
Met difrax speen M +3 maanden 3 standen speen in de dokter brown fles zonder groen ding werkt prima
 
Ik heb difrax flessen, normaal speen S maar met een papfles maatje M. Ik heb deze iets groter gemaakt met een naald en nu drinkt ze er prima uit. 
 
Vanavond geprobeerd met de y speen maar dat gaat veel te snel ? of moet ik de pap dikker maken? Ik had twee eetlepels gedaan maar misschien te weinig erop? Met speen 3 ging het ook te snel voor hem en met 2 met moeite waarna hij dus in slaap viel en niet meer dronk ?
Wat een afwas...
 
Ohhh echt?
Hoeveel water en melk doe je erin?
ik geef 210 met 7 melk en dan 10 gram pap erbij. Moet af en toe zelfs de fles even op en neer doen anders komt t niet door de speen heen.
lastig hè, ik heb een lade vol liggen met verschillende spenen haha
 
Terug
Bovenaan