Rijstebloem pap - welke fles / speen (5 mnd)

Btw vind het altijd lastig idd met eetlepels, ja hoeveel erop dan?
ik zet gewoon van die bakjes van die melkpoeder torentjes op een weegschaaltje en doe er 10 gram bij optellen.
 
 
Haha ja het is een ding al die spenen. Onze lade ligt ook helemaal vol, echt zonde. 

Wij geven hem 180+6 en dan twee voorzichtige eetlepels. Gisteren geprobeerd met 1 schepje van de voeding. Maar hij is rond die tijd (22:00) ook al meteen weer moe dus valt weer ib slaap en dan kunnen we niet boeren. Ook niet handig.
 
Pap geven vind ik ook een ramp, heb ook meerdere spenen geprobeerd tot we er maar mee zijn gestopt. Hier werkte het beste om een gaatje te prikken met een naald in een oude speen.
 
En als je dan als het te snel gaat net wat meer pap doet dan 2 eetlepels? Net zolang tot je een goede verhouding hebt gevonden?
Hier werkte met de Avent fles de 1-2-3 speen heel goed voor pap. Ik weet niet of die van dr Brown ook bestaat?
 
Gisteren weer eens zonder rijstebloem geprobeerd en meneer sliep hetzelfde als met. Had ook snachts geen honger nog maar wilde midden in de nacht even knuffelen. Denk dat we die rijstebloem maar links moeten liggen tot het een bordje pap gaat worden.
 
Gisteren weer eens zonder rijstebloem geprobeerd en meneer sliep hetzelfde als met. Had ook snachts geen honger nog maar wilde midden in de nacht even knuffelen. Denk dat we die rijstebloem maar links moeten liggen tot het een bordje pap gaat worden.
 
Terug
Bovenaan